אינטל חתמה על שיתוף פעולה עם פוקסקון לפיתוח תשתיות בינה מלאכותית לדאטה סנטרים, מפעלים חכמים ורובוטיקה. החברות הציגו מערכות שרתים מבוססות Xeon ומאיצי AI של סאמבהנובה, אך לא פרסמו סכום כספי, לקוחות חתומים או לוח זמנים מסחרי. לכן, למרות הכותרת החיובית,
מניית אינטל ירדה יחד עם סקטור השבבים, אחרי שהמשקיעים התאכזבו מהתחזיות של ברודקום
ענקית האלקטרוניקה הטאיוואנית, היצרנית הגדולה ביותר של מוצרי אפל, אמנם הכתה את צפי האנליסטים ברבעון השני אך הורידה את תחזיותיה לשנה כולה על רקע הירידה בביקושים למוצרי אלקטרוניקה לאור ההאטה הכלכלית
למרות שבחרה לנטוש את המיזם להקמת מפעל שבבים במדינה, יצרנית האלקטרוניקה הטאיוואנית תקים מפעל לייצור רכיבים אלקטרוניים במחוז קנצ'יפוראם, שבדרום הודו; בינתיים, וועידת השבבים הממשלתית זוכה לתמיכה מחברות המוליכים למחצה המובילות בעולם
יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם הודיעה כי החליטה לפרוש, מהמיזם המשותף להקמת מפעל מוליכים למחצה בהיקף של 19.5 מיליארד דולר, בשיתוף עם קונצרן המתכות ההודי ודנטה; יפגע בתוכניות האסטרטגיות של ראש הממשלה נרנדרה מודי?
פוקסקון השקיעה בעבר כ-52.7 מיליון דולר בלורדסטאון כחלק מההסכם, וכיום מחזיקה בכ-8.4% מהמניות שלה, אבל לורדסטאון טוענת שהיא מתקשה לרכוש מניות נוספות מהמניות שלה כפי שהובטח. איך זה ייגמר?