צחי אבו
ראיון מיוחד
צחי אבו: "כשנכנסו לארי נדל"ן ה-NOI היה 45 מיליון - היום אנחנו בדרך ל-340 מיליון שקל"תחת הבעלות החדשה של קבוצת אבו, ארי נדל"ן משנה פאזה. מחברה של נכסים מניבים לחברת יזמות בהיקפים הולכים וגדלים. צחי אבו, בעל השליטה והמנכ"ל, מציג תוכנית שמבוססת על השבחת נכסים, הרחבות, שינויי ייעוד ופיתוחים חדשים, עם יעד להמשך: יותר מפי שבעה NOI תוך שנים ספורות
- החלון נסגר? חברת הנדל"ן שבוחנת הנפקה ראשונית בת"א
אחרי שבחודשים האחרונים נראה היה שנפתח גל הנפקות בארץ ובוול סטריט, תוכנית המכסים והטלטלה בשווקים גרמו לחברות רבות להשהות את תוכניותיהן; מי בכל זאת בוחנת הנפקה והאם בכל זאת נראה כמה הנפקות השנה?
- ארי נדל"ן: הרווח הנקי קפץ פי 3.5 - 118 מיליון שקל
ה-FFO לשנת 2024 גדל ב-9% הסתכם בכ-50.1 מיליון שקל לעומת 45.9 מיליון שקל בשנת 2023; ה-NOI לשנת 2024 גדל ב-8.4% והסתכם בכ-78.7 מיליון שקל לעומת סך של 72.6 מיליון שקל בשנת 2023; החברה צופה גידול של ה-NOI לכ-327 מיליון שקל לאחר איכלוס הפרויקטים בייזום עתידי
- ארי נדל"ן: עליית ערך של 30 מ' שקל בפארק לכיש
ארי נדל"ן זכתה במכרז רמ"י על הקרקע ב-2023 במחיר של 6.6 מיליון שקל, בתוספת הוצאות פיתוח בסך 37.5 מיליון שקל - היום החברה מדווחת על מכירת 50% מהזכויות לפי שווי של 75 מיליון שקל
- ארי נדל"ן: ילין לפידות תהפוך לבעלת עניין, תשקיע 13 מיליון שקלהחברה מכרה מניות רדומות בדיסקאונט של 5% לגופים מוסדיים, בהם ילין לפידות שתחזיק כעת כ-6.5% ממניות החברה
התחדשות עירונית
"המיזוג ימקם אותנו בין המובילים בתחום ההתחדשות העירונית בישראל"בריאיון לביזפורטל מספר משה קורן, מנכ"ל גפן מגורים, על האתגרים בתחום ההתחדשות העירונית, ועל כיווני הפעולה העתידיים במטרה למצב את החברה כאחת השחקניות המרכזיות בענףראיון
האם צחי אבו ישביח את ארי נדל"ן? "הקניון שלנו בעלות של מיליארד ש' וגדול פי 3 מקניון מול הים שנמכר במיליארד"אבו, הבעלים ומנכ"ל ארי נדל"ן: "הפוטנציאל גדול. אילת היא בירת השופינג עם 3 מיליון תיירים"; ועל הסיכונים: "הם חלק מהעסק, העסקאות שעשינו רווחיות מאוד"- אילת מתחדשת: הונחה אבן הפינה לקניון הגדול בעירארי נדל"ן דייוחה כי קניון סטאר אילת ייבנה בעלות של כמיליארד שקל ויכלול 30 אלף מ"ר של מסחר ואטרקציות חדשניות. הטרמינל החדש, שייפתח ב-2025, צפוי לשרת כ-2 מיליון מבקרים בשנה
- צחי אבו הצליח לגייס חוב לאבו פמילי; גייסה 200 מיליון שקל בהנפקהחברה ציבורית שלישית לצחי אבו בבורסת ת"א: אבו פמילי ריט גייסה בהנפקת אג"ח לאחר ביקושים של כ-407 מיליון שקל. צופה NOI של 63 מיליון שקל בשנת 2028
ראיון
"אין לי דירות, כי מכרתי הכל. המחירים יעלו ולא אעשה מבצעי 10/90"בזמן ששוק הנדל"ן עובר מירידות לעליות, צחי אבו מזהה את הטעות של הרוכשים שישבו על הגדר ומתכוון לצאת שוב עם פרויקטים חדשים, בלי מבצעים מיוחדים. הוא מכריז ש"אשדוד היא לא דרום, אלא מרכז" ומסביר למה העלה את מחירי השכירות בקניונים בישראל, כולל בנהריה, ועוד בזמן מלחמה