ראלקו סיימה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של 8.5 מיליון שקל על הכנסות של 86.3 מיליון שקל, לעומת רווח של 5.1 מיליון שקל על הכנסות של 78.4 מיליון שקל ברבעון המקביל; הסיבה - גם פסח ובעיקר הדולר הנמוך; החברה נסחרת ב-195 מיליון שקל אחרי עלייה של 27% מתחילת
השנה