מדובר במהלך משלים שמרחיב את הנחיית מנכ"ל מינהל התכנון לוועדות המקומיות, לקידום מגורי עובדים זרים בהליך מקוצר (שימוש חורג), בהתאם למדיניות שאושרה בעבר במועצה הארצית בתחום היישובים הכפריים. המהלך קודם בשיתוף עם משרד החקלאות, ויאפשר מגורי עובדים זרים גם
בצמוד למבנים חקלאיים משמעותיים, במידה שלא ניתן לתת פתרונות דיור במסגרת היישוב
המעבר מתמיכה עקיפה באמצעות חסמי יבוא לתמיכה ישירה למגדלים עשוי לסייע להורדת מחירים; נוכח המצב הפוליטי ספק אם החלטות אלו יתממשו עוד השנה; התמיכה תגיע עד ל-54 מיליון שקל מידי שנה
מפקד האוכלוסין הוא ניפוח משרות והטרדת 700 א' ישראלים. למה צריך אותו? על הביצה המקושקשת של אסדרת ענף ההטלה והעיכוב הזמני בלבד בהתייקרות, התגובה של המשטרה לעידן רייכל שמוטב לצחוק ממנה מאשר לבכות, וגם: חרפת הקיצוץ במענק החיילים הבודדים לטובת העסקנים הביטחוניסטים
65% מהמחיר ברשתות בגלל החקלאים ולא הרשתות - ברף הגבוה של ה-OECD, התוצרת בישראל לא גדלה במשך 20 שנה, למרות שהאוכלוסיה גדלה ב-50%, ממילא המחירים הוכפלו. אם חיפשתם סיבה נוספת להוריד את החסמים על יבוא חופשי, לעצור את הקרטל החקלאי ולא להיכנע יותר לדרישות החקלאים להשאיר את השוק הישראלי סגור ליבוא - הדוח הבא של המדינה הוא עוד סיבה טובה לכך; הגיע הזמן שהציבור הישראלי ישלם פחות על פירות וירקות
המשרדים יצאו בפנייה משותפת ליזמים על מנת לקבל הצעות למתקני פיילוט לבחינת היתכנות של דו שימוש בקרקע חקלאית לייצור חשמל מאנרגיה סולארית, וזאת במטרה להביא ל"רווח כפול" בעידן של התחממות גלובלית