הרווח הנקי מפעילות שוטפת עלה ל-163 מיליון שקל וה-EBITDA הסתכם ב-370 מיליון שקל; החברה תחלק דיבידנד של 130 מיליון שקל ומציבה יעד חדש עד 2029, אחרי שעקפה בתוך שנה את "תוכנית 500"
בדומה להסכם המקורי פז תישאר עם 4.9% מהמניות, אבל החידוש הוא שהיא תחלק 85% מהמניות כדיבידנד בעין ולא רק 80% - וזאת במטרה לעמוד בדרישות רשות ניירות ערך, שביקשה הבהרות בנוגע לעסקה; העסקה תושלם באוגוסט
פז לא העריכה נכון בספרים את עסקת מכירת בית הזיקוק לשפיר, כדי לייצר מצג של שווי גבוה לעסקה וליהנות מרישום חשבונאי מנופח; רשות ניירות ערך בודקת לצד שאלות טכניות שהגישה לחברה; אסיפת בעלי המניות שהיתה אמורה לאשר את העסקה נדחתה
בתי הזיקוק סידרו לחברה זינוק של 2 מיליארד שקל בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ואלה הסתכמו ב-5.4 מיליארד שקל. הרווח התאפס בגלל המכירה של בתי הזיקוק אשדוד לשפיר. הרווח המתואם עמד על 156 מיליון שקל
פז גימדה את שווי האופציה שנתנה לשפיר (לרכישת 50% מבית הזיקוק) כדי לייחס יותר לעסקת המניות ולהציג שווי גבוה - אבל זה לא נכון, האופציה שווה הרבה יותר ממה שמעריך השווי של פז קבע
עליית מחירי הנפט בעולם סידרו לפז הכנסות שיא של 5.3 מיליארד שקל, 90% יותר מהרבעון המקביל בשנה שעברה. מבחינת פז הבעיה היא כמובן שברבעון השלישי מחירי הנפט בעולם בירידה ואם זה יימשך זה ישפיע על התוצאות בהמשך (אבל עדיין מדובר במחירים גבוהים)