אופנהיימר

- זה אנליסט, זה? אופנהיימר לא פוגעהסב הפסד של 90% למשקיעי פייבר; ובכלל - בנק ההשקעות אופנהיימר מספק המלצות בסיטונאות ולעזאזל ההפסדים של המשקיעים, העיקר שמחלקת החיתום עושה כסף גדול
- אופנהיימר: חתם במאנדיי וקלטורה וגם ממליץ; המספרים לא בכיווןהחתם מקבל אחוזים מהסכום המגוייס ולא סכומים קבועים ויש לו אינטרס לנפח את השווי. כשמחלקה אחרת באותו גוף גם ממליצה על מניית הלקוח והמשקיעים קונים, היא "מריצה" את המוניטין של מחלקת החיתום. לאופנהיימר המשקיעים לא הקשיבו. "מחיר יעד" נמדד תוך שנה מהפרסום. אז פתחנו סטופר
- גם אופנהיימר מאוכזבים: התחזית של נייס נמוכה מהערכות האנליסטיםבבית ההשקעות המליצו על המניה ברמת "תשואת יתר" ומחיר יעד של 350 ד' המשקף אפסייד של 52.4% על הסגירה בוול סטריט בשישי. "לחברה הפתרונות הטובים והייחודיים בשוק, אך מעבר הלקוחות לענן, מנוע הצמיחה, ייצר קניבליזציה בטווח הבינוני. התחרות עם אמזון ו-Twilio תקשה על הגדלת נתח השוק"
- אחרי הדוחות: באופנהיימר מעניקים אפסייד של 48% לסייבר ארקעל רקע התוצאות החזקות והמעבר למודל הענן בבית ההשקעות מעניקים למניית חברת אבטחת הסייבר הישראלית מחיר יעד של 230 דולר למניה; אנו מעודדים מהצלחתה של סייבר ארק במעבר מואץ למודל מנויים בענן, וצופים האצה בקצב הצמיחה בהכנסות החברה"
- קוינבייס בהמלצות הבולטות של אופנהיימר ל-2022; אפסייד של 74%על אף הקשיחות מצד ה-SEC סביב חלק מהנכסים בקריפטו, בית ההשקעות רואה מגמה חיובית של אימוץ גובר של נכסים דיגיטליים, לא רק על ידי משקיעי ריטייל אלא גם על ידי גופים מוסדיים. הוא ממליץ על המניה ברמת "תשואת יתר" במחיר יעד של 444 דולר
- לפעמים כדאי להיזהר מהמלצות אנליסטים - המקרה של אופנהיימר"פוטנציאל החדירה מטורף, אם הן יעשו את הדבר הנכון, בזמן הנכון" כך אמרה אביבית מנה קליל רק לפני חודשיים. אבל מאז המניות צללו. האם כדאי לסחור על סמך ההמלצות של אופנהיימר? לא בטוח
- אופנהיימר ממליץ על נייס; פרמיה של 12%אופהיימר מעלה את מחיר היעד של החברה, מ-310 דולר, ל-350 דולר על רקע הדוחות הטובים של החברה לרבעון השלישי
- סייברארק: אופנהיימר מעלים את מחיר היעד ל-230 ד' - אפסייד של 26.5%מדובר בהעלאה של 18% במחיר היעד מהסקירה הקודמת, וזאת בעקבות הדוחות הטובים לרבעון השלישי. באופנהיימר מחמיאים לקצב העברת הלקוחות למודל SaaS, שבטווח הארוך יביא לרווחיות יציבה - על אף שבינתיים שולי הרווח נפגעים בתקופת המעבר
- ג'ספר תרפויקטיס הכפילה את שוויה הודות לאפסייד של 191% מאופנהיימרבבית ההשקעות נתנו לחברה מחיר יעד של 21 ד', וזה עתה קפצה מ-7.24 ד' ל-14.8 ד' - מה שמותיר עוד אפסייד של 42%. החברה מפתחת טיפול מבוססי תאי גזע עובריים לחולי סרטן הדם, והשלימה את הפאזה הראשונה בניסוי הקליני שלה
- המומלצות של אופנהיימר: האם ל-2 המניות האלה יש 50% אפסייד?פלייסטודיוז שמפתחת משחקי קזינו, וספרינקלר ספקית שירותי ה-SaaS, החלו להיסחר ביוני האחרון. הראשונה ירדה ב-35% ממחיר היחידה של הספאק, השנייה תנודתית מאוד. באופנהיימר שוריים על שתיהן