אופנהיימר

- אינוויז אמרו ש-AEVA "לא בשלה", אופנהיימר נתנו לה 104% אפסיידמניית AEVA ירדה ב-36% מאז החלה להסחר בוול סטריט לאחר מיזוג SPAC, אך בכיר בבית ההשקעות מכתיר אותה כ"מנצחת בטווח הארוך של שוק הלידארים והרכב האוטונומי". עוד הוא נותן אפסייד של 147% לחברת מחזור לא מזהם של סוללות עופרת
- אופנהיימר: סנאט דמוקרטי יפיל את ה-S&P; שלוש מניות שיעלו בכ-80%הרוב הדמוקרטי שהושג אחרי הבחירות בג'ורג'יה יעניק שקט פוליטי לממשל הנכנס, אבל חקיקה פרוגרסיבית עשויה להוריד את ה-S&P 500 בעד 10%, לדברי בית ההשקעות. אסטרטג ההשקעות הראשי ממליץ על 3 מניות מתחומי הפארמה והפינטק
- תחילת סיקור: מה האפסייד שאופנהיימר נותנים למניית JFROG?הישראלית שהונפקה לפני כחודש, זינקה כבר בלמעלה מ-68% למחיר של 74 דולר; "הפתעה בתוצאות החברה מעבר לצפי עשויה להציב את החברה בתור יעד לרכישה"
- אופנהיימר על אורמת: מחיר יעד של 70 דולר, פרמיה של 26%בית ההשקעות אופנהיימר שומר על המלצת הקניה ועל מחיר היעד לאורמת: האנליסטים מדגישים את המשך השיפור בקניה לצד הגברת צמיחה בארה"ב וגישה חזקה לשוק ההון
- תחילת סיקור: אופנהיימר מעניקים לאינמוד אפסייד של 38%בבנק ההשקעות העניקו המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 45 דולר למניית חברת האסתטיקה הרפואית, בין היתר בשל הייחודיות של החברה אל מול המתחרות, ופוטנציאל הצמיחה שלה; המניה דווקא ירדה אתמול ב-4.5%
- באופנהיימר נותנים לטסלה מחיר יעד נמוך ב-40% ממחיר השוקטסלה תדווח על תוצאות הרבעון השני מחר לאחר נעילת המסחר, לדברי האנליסט קולין רוסק "אנחנו נתמקד בהתקדמות של מתקן החברה בשנגחאי וגם נבדוק שאכן שולי הרווח הגולמי של החברה מחזיקים מעמד ולא יורדים"
דעה
רוצים להרוויח פי 10? לאופנהיימר יש הצעה בשבילכםאם באופנהיימר צודקים, אתם יכולים להרוויח תשואה חלומית, אבל האם ההמלצה שלהם על חברת הביומד "החצי ישראלית" - VBI הגיונית או מנותקת מהמציאות? לדעתי - החברה מעניינת, המניה מסוכנת. היא אולי תעלה, אבל פי 10? - אין מצב- אופנהיימר מעניקים אפסייד של 30% למניית טבעלאחר פרסום דוחות הרבעון ממשיכים בבנק ההשקעות בהמלצת Outperform על המנייה; "תוצאות הרבעון מדגישות את מימוש תכנית ההתייעלות של טבע וגם את עמידות מוצר הקופקסון מול התחרות הגנרית בצפון אמריקה"
- סייבר ארק שווה 4.2 מיליארד ד' - האנליסטים: "ה-5 מיליארד בדרך"חברת הסייבר הישראלית הציגה צמיחה שנתית של 34% והעלתה את תחזית הצמיחה להכנסות ב-25% ל-430 מיליון דולר. המניה זינקה אמש ב-9%
ראיון
"יש בועה בשוק האג"ח. אני לא מבין מי קונה אג"ח לתקופה של 10 שנים בריבית שלילית"שוק המניות האמריקאי? יציב וטוב. מצב הכלכלה העולמית? סטטי. הגירעון של ארצות הברית? לא כזה גדול. חוסר ודאות בשווקים? המצב טוב מתקופתו של הנשיא אובמה. סרגיי וסצ'ונוק, אנליסט בכיר באופנהיימר, בראיון מיוחד על וול סטריט ומצב הכלכלה העולמית