סינאל
סינאל
- דוח גרוע לסינאל - עברה להפסד ברבעון הראשון
אקסל רכשה את השליטה בסינאל ממשפחת בוגנים לפני 8 חודשים - בינתיים נראה שאקסל עשתה עסקה גרועה ומשפחת בוגנים יצאה בזמן
סינאל של "אחרי" הטעות: צניחה בהכנסות ומעבר להפסד
דוחות איך מסבירים טעות של 20 מיליון שקלים? המספר היומי
המספר היומי אופס, טעות של 20 מיליון שקל בדוחות סינאל אקסל משלימה את הרכישה בסינאל תמורת כ-69.5 מיליון שקל הפיצול מדורסל שיחק לטובתה - סינאל עלתה ב-16% לאחר פרסום הדוחותדוחות
"סינאל תיסחר בשוויים יותר גבוהים. לא יהיה מס דיבידנד"ראיון
הצפת ערך: סינאל בוחנת חלוקת המניות של דורסל כדיבידנד בעין - קופצת סינאל נסחרת בדיסקאונט של כ-30% על אחזקותיה, הזדמנות?
- סינאל מזנקת 20%: מחלקת דיבידנד ענק - 75% ממנו מרווחי מפעל מועדףהחברה תשלם סך של כ-2.7 מיליון שקל למס הכנסה ותפשיר בכך את יתרת הרוחים אשר מקורם ברווחי מפעל מאושר בסך של 27 מיליון שקל