הייטק

הייטק
ההייטק הוא קטר הצמיחה של הכלכלה הישראלית, אחראי לחלק ניכר מהיצוא, מההשקעות הזרות ומהכנסות המדינה ממסים, ומקנה לישראל את הכינוי אומת הסטארטאפ. הענף כולל חברות בתחומי התוכנה, הסייבר, השבבים, הביוטק והפינטק, ומתאפיין בשכר גבוה, בתחרות עזה על כישרונות ובתלות בגיוסי הון ובאקזיטים. תנודות בשוק ההון העולמי ובריבית משפיעות עליו ישירות. בעמוד זה מסוקרים גיוסי ההון של חברות הטכנולוגיה, עסקאות אקזיט ומיזוג, מגמות התעסוקה והשכר בענף, השפעת ההאטה או הצמיחה הגלובלית על ההייטק הישראלי והאתגרים שבריכוז כה גבוה של המשק בענף אחד.
  • אירופה
    האם הרגולוציה החדשה באירופה תפגע בחברות הביג טק?
    לשלוח הודעות מווטאספ לטלגרם, התקנת מנוע חיפוש שהוא לא גוגל ואפשרות להתקין על מכשירי אפל אפליקציות מחנויות אחרות ואולי אפילו לשלם עליהן לא בעזרת אפל פיי - אלו חלק מהתקנות שמתכננים באיחוד אירופי שייתכן שיפחיתו את השליטה האבסולטית של חברות הטכנולוגיה האמריקאיות הגדולות בעולם הדיגיטלי
    ||03/04/2022
  • BeamUpAITeam
    BeamUP הישראלית גייסה 15 מיליון דולר
    חברת BeamUP, שבין לקוחותיה נמנות חברות Fortune 100,  מספקת פלטפורמת בינה מלאכותית לשיפור ביכולות תכנון, גייסה 15 מיליון דולר, הגיוס יאפשר להרחיב את פעילות המכירות, השיווק והתפעול של החברה, על מנת שתוכל להמשיך ולהתפרס במהירות ברחבי העולם עם לקוחות חדשים מובילים בשוק
    ||30/03/2022
  • וינג סקיוריטי
    ווינג סקיוריטי גייס 20 מיליון דולר
    הסטארט-אפ הישראלי ווינג סקיוריטי שמפתח פלטפורמת אבטחת SaaS כוללת לארגונים, השלים סבב גיוס A, הסבב החדש מצטרף לגיוס סיד שערכה החברה לפני כשנה בהיקף של 6 מיליון דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה עד היום ל-26 מיליון דולר
    ||30/03/2022
  • דניאל שקד דביר מילוא
    הום 365 הישראלית גייסה 26 מיליון דולר
    החברה שמפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה לניהול והשקעות בנכסי נדל״ן בארצות הברית, גייסה עד כה 50 מיליון דולר; המימון ישמש להעמקת פלטפורמת ההשקעות וניהול הנדל"ן של החברה,  ולהכפלת מצבת כוח האדם שלה בישראל
    ||29/03/2022
  • סייארה
    סייארה הישראלית גייסה 60 מיליון דולר
    סייארה, המתמחה לעומק בדאטה, בשונה ממרבית החברות בתחום אבטחת הענן המתמחות בתשתית, הוקמה בתחילת שנת 2021; לחברה 50 עובדים, 40 מתוכם במשרדי החברה בתל אביב, והיא מתכננת להכפיל את מספר העובדים עד סוף 2022
    ||29/03/2022
  • איילנד דן אמיגה מייק פיי
    איילנד שווה 1.3 מיליארד דולר –גיוס נוסף והכפלת שווי תוך חודש אחד
    רק בחודש פברואר האחרון דיווחה החברה על גיוס של 100 מיליון דולר לפי שווי שהוערך בכחצי מיליארד דולר וכעת היא כבר מוערכת ב-1.3 מיליארד. זה נראה מטורף לגמרי - לא החברה - השוק
    ||23/03/2022
  • דאטהגן
    דאטהג'ן הישראלית גייסה 50 מיליון דולר
    החברה שפועלת בתחום הדאטה הסינטטי עבור אפליקציות בינה מלאכותית בתחומי הראייה הממוחשבת, השלימה סבב גיוס הון B, שמביא את סך הגיוסים שלה ל-70 מיליון דולר
    ||23/03/2022
  • Nucleai
    נוקליאיי הישראלית גייסה 33 מיליון דולר
    החברה הוקמה ב-2018 ומובלת על ידי אבי וידמן, אלירון אמיר, לוטן חורב ואלברט אכטנברג אשר הקימו וניהולו את מחלקת הבינה מלאכותית באגף המודיעין בתחום הראייה הממוחשבת. החברה ממוקמת בתל אביב, עם משרדים בארה"ב ומעסיקה 60 עובדים. הגיוס יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח פלטפורמת הבינה המלאכותית של החברה
    ||22/03/2022
  • גיל מנדלזיס קפיטוליס
    עוד יוניקורן: קפיטוליס גייסה 110 מיליון דולר לפי 1.6 מיליארד דולר
    החברה רוצה לאפשר לבנקים לעשות סוג של כלכלה שיתופית ביניהם כך שהם יוכלו להשתמש טוב יותר בהן שלהם ולהגביר יעילות. לדברי החברה, היא שיחררה עד היום 13 טריליון דולר שהיו בפוזיציות לא הכרחיות - מאז הקמתה גייסה החברה 280 מיליון דולר
    ||22/03/2022
  • עובדים בהייטק 210421
    62% מחברות ההייטק - ימשיכו לגייס גם ב-2022
    72% מחברות ההיטק הגדילו את גיוס העובדים ברבעון הרביעי, כך על פי נתוני חברת OurCrowd לגבי מגמות התעסוקה בענף ההיי טק המעידים על המשך הביקושים הגבוהים בשוק - המגמה צפויה להימשך גם בשנה הקרובה
    ||22/03/2022
מציג דף 30 מתוך 52