הייטק

- טק למטה נפט למעלה: ארמאקו עקפה את אפל כחברה הציבורית הגדולה בעולםמניות הצמיחה ובראשן מניות הטכנולוגיה נמצאות במומנטום שלילי מתחילת השנה, בעוד מניות האנרגיה המסורתית נוסקות עקב עליית מחירי הנפט והגז, הדבר יצר מהפכה בצמרת החברות הגדולות בעולם
- היוניקורן אוגורי רוכש את סיבו בכ-120 מיליון דולרכך על פי הערכות בשוק; מטרת החברה המשותפת היא לספק תחזיות ותובנות על מכונות ייצור ואופרציות, ולספק ליצרנים שליטה טובה יותר על התפוקה; העסקה צפויה להיסגר בסוף החודש הנוכחי
- מיקרוסופט מנסה לכבוש את תחום הסייבר - תשקיע 4 מיליארד דולרתחום הסייבר הוא הצומח ביותר מבין מוצרי החברה והגיע להכנסות שנתיות של 15 מיליארד דולר; עיקר ההשקעה תנותב לכוח אדם כשההערכה היא שכעת יש 1000 משרות פתוחות בחברה בתחום הסייבר; החברה תציע שלושה שרותים חדשים בתשלום
- חברת Melio מגייסת 300 עובדים לפיתוח פלטפורמת תשלומים בארה"בלמרות הידיעות על האטה בתחום גיוסי העובדים ואף תחילת מגמת פיטורים חברת הפינטק מודיעה על גיוס ענק בישראל ובארצות הברית לצורך פיתוח הפלטפורמה לעסקים קטנים ובינוניים
- הפסד של 17 מיליארד ד': כיצד משפיע המשבר על סקטור ההייטק בארה"בבמהלך הרבעון הראשון איבד מדד הנאסד"ק 9%, מאז סוף הרבעון הראשון הספיק המדד הטכנולוגי בארצות הברית לאבד 13% נוספים. בעקבות כך רשמו מנכ"לי חברות הטכנולוגיה הפסד כפול שמזכיר להם כעת - בפעם הראשונה במעל לעשור - שבשוקים הפיננסים אין פרות קדושות
- חברת המדרסים Upstep אומרת שהיא רווחית ורוצה לגייס 10 מיליון דולרחברת Upstep הישראלית רוצה לגייס את הכסף כאשר לדבריה היא מכרה 34 אלף מדרסים, במחיר של 229 דולר, כלומר היא הכניסה ב-2021 כ-7.8 מיליון דולר, לעומת כ-3.9 מיליון דולר ב-2020. הצפי ל-2022? שוב הכפלת המכירות ל-15.5 מיליון דולר
- פעם 4 בשנה: פריוריטי רוכשת את סופט-סולושנס בכ-50 מיליון שקלמדובר על הערכות כיוון שהחברה לא מסרה את שווי העסקה הרשמי
- תקשיבו לנו: Riverside להקלטת פודקאסטים גייסה 35 מיליון דולרבחברה משקיע גם מייסד פורום 'רדיט' שהתפרסם בעקבות המהמרים הצעירים; עד היום גייסה החברה 47 מיליון דולר