הייטק

- רוצים לצלם את הארון בתלת מימד? הקסה גייסה 20.5 מיליון ד' בסבב Aתשאלו בשביל מה אתם צריכים את זה? כדי להציג את המוצר בצורה ויזואלית באתר שלכם למשל. לדברי החברה - אפשר יהיה להזיז את התמונה באמצעות העכבר ולבחון את המוצר מזוויות שונות
- גייבל נחשפת עם גיוס סיד וסבב A של 16 מיליון דולרהחברה מפתחת פלטפורמה לעבודה מרחוק שבאמצעותה עובדים יוכלו לדעת היכן ומתי חבריהם החליטו להגיע לחלל עבודה משותף וכך להחליט אם לעבוד מהבית או להגיע. המערכת אמורה לאפשר לחברות לשלם רק על זמני השימוש במשרדים בפועל ואולי בכך לסייע בצמצום עלויות, אבל נדמה שעיקר מטרת הפלטפורמה היא לעודד את שביעות הרצון של העובדים והפרודוקטיביות במקום העבודה
- גל הפיטורים: סינמדיה מפטרת כ-200 עובדים מכם כ-50 בישראלמדובר בסבב הפיטורים השני של החברה שנקראה בעבר NDS; נרכשה ב-2012 ע"י סיסקו ב-5 מיליארד דולר
- הממשלה אישרה את הצעת שר האוצר סמוטריץ' לעידוד ההייטקהרכיב המרכזי בחוק מעודד חברות הייטק המבצעות רכישות של חברות אחרות, לרכז את הפעילות של החברה הממוזגת בישראל
פרסום ראשון
עוד פיטורים: גונג מצמצמת 7% מהכוח האדם - 80 אנשים ילכו הביתהכ-5 עובדים מתוכם יפוטרו בישראל; לפני כשנה וחצי גייסה גונג 250 מיליון דולר לפי שווי של 7.25 מיליארד דולר- דל תפטר 6.5 אלף עובדים, כ-5% מהעובדיםענקית טכנולוגיה נוספת הודיעה על פיטורים. לצד הודעת הפיטורים, טען סמנכ"ל הכספים של החברה כי יוזמות נוספות שהפעילה החברה בעבר על מנת לקצץ עלויות, כגון הפסקה של גיוס עובדים והטלת מגבלות על חופשות שיוכלו העובדים לקחת – לא מספיק תסייע כלכלית לחברה
- מנהל רשות המסים: "מוטרד מהשיח על הוצאת השקעות מישראל. זה משפיע"כך אמר ערן יעקב בכנס והוסיף: "מטריד אותי שחברות מהעולם מנסות לשאוב את המוח הישראלי, מכעיס אותי לדעת שאנשים יצירתיים שגדלו והתחנכו פה מנסים לא לשלם מיסים"
- אחרי פיטורים - השלב הבא הוא קיצוצי שכר; בכמה ירד השכר של עובדי אינטל?במשבר הדוט קום הגדול - קיצצו בשכר ואז פיטרו; הפעם זה שונה - מפטרים ואז מקצצים בשכר; אינטל כדוגמה; וגם - מה הסיכון הגדול בקיצוץ שכר