הפרויקט הסולארי באשלים, בהספק של כ-150 מגה-וואט ועם קיבולת אגירה של 460 מגה-וואט שעה, מוקם בתוך מתחם תרמו-סולארי קיים וצפוי להגיע להפעלה מסחרית ב-2027; לפי הערכות החברה, בשנת פעילות מלאה הוא יניב הכנסות של 87-101 מיליון שקל ו-EBITDA של 52-62 מיליון
שקל
שיכון ובינוי אנרגיה הגיעה להסכם פשרה עם רשות המסים סביב מחלוקת על שומת המס בגין השנים 2018 עד 2021, כאשר הרשות טענה שהשומה עומדת על 74 מיליון שקל, ולבסוף הסכימו הצדדים על פשרה ב-14 מיליון שקל
רשות החשמל טוענת שהתעריף של תחנות הכוח מופרז, יהיו דיונים, דוחות, שימוע. לא ברור איך זה ייגמר, אבל בתרחיש הרע יש נזק כפול - ירידת שווי לתחנות הכוח וקושי גדול להקים תחנות כוח עתידיות ולגייס מימון
נתי סיידוף ממשיך לייצר נזילות, החברה מוכרת מניות של החברה הבת שאותה הנפיקה לפני שנה בבורסה. שיכון ובינוי תמשיך לשלוט בשו"ב אנרגיה עם 71.4% מהמניות. האם מדובר על המוסדיים שכבר מחזיקים בשו"ב אנרגיה - הפניקס ומגדל?
החברה השלימה את הסגירה הפיננסית של פרויקט Satu Mare – פרויקט לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית, בצפון מערב המדינה. הסכם המימון מאפשר לחברה למכור את החשמל שייוצר בפרויקט במסחר בשוק הסיטונאי המקומי
כך אומר דידי פז, מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה, בראיון לביזפורטל. כמה העסקה משמעותית? "זה חיסכון שגרם לה לעשות עסקה עם שני גופים במקביל". העתיד בישראל? "נייצר חשמל לבתי חולים, לאוניברסיטה ולקניונים, ונספק חשמל למכוניות ואוטובוסים. את העודפים נמכור לחברת החשמל"