דוח רשות החדשנות לשנת 2026 אמנם מציג שיא בייצוא ענף ההייטק, יחד עם אקזיטים וזינוק של 30% בגיוסי הון, אך הענף מתאפיין כעת גם ביציאה של עובדים מישראל והתרחבות של חברות מחוצה לה- רק 62% מעובדי חברות ההייטק הישראליות הפרטיות הועסקו
בישראל במרץ 2026
הוצאות המו''פ הפנימי של חברות IN הסתכמו ב-46.9 מיליארד שקל, קצת יותר מחצי מסך כל הוצאות המו''פ הפנימי במגזר העסקי. רוב ההוצאות: בענפי ההייטק ובעיקר בתכנות וייעוץ בתחום המחשבים. כל הנתונים
הרשות מזמינה חברות אשר מעוניינות לפתח תשתית שירותי מו"פ להגיש בקשות מימון להקמת מרכז תשתית שירותי מחקר ופיתוח לביו-התקנים מבוססי שבבים; "יכול להוות מנוע צמיחה ומקור לגיוון של התעשייה הישראלית"
לצים ישנה כבר פעילות משותפת עם חברת DSG וכעת היא מצטרפת לאיי ארגנטו גם כמשקיעה; DSG מקימה מרכזי מצוינות לפיתוח מוצרים ופתרונות בתחום הבינה המלאכותית ולמידת מכונה
החברה הדואלית התקשרה בהסכם השקעה עם הקרנות ARK Investment ו-Alpha Capital Anstalt, לפיו ירכשו ממנה מניות בדיסקאונט של 19% על שער הבסיס. ההשקעה תשמש לפיתוח צבר המוצרים שלה ושל החברות בנות
מדובר בשיטה נוחה וכלכלית יותר לייצור איזוטופים רדיואקטיביים לרפואה גרעינית ולטכנולוגיות דימות כגון סריקות סיטי המשמשים בעשרות מיליוני הליכים אבחוניים רפואיים מדי שנה