בכירי נקסט ויז'ן ממשיכים לממש מניות כאשר הם מימשו בחודש האחרון מניות בהיקף של 86.5 מיליון שקל אחרי שמימשו עוד 88 מיליון שקל בחודש שעבר - האם למשקיעים יש סיבה לדאגה?
מיכאל גרוסמן, מנכ"ל החברה, מכר מניות בכ-23.7 מיליון שקל; הדירקטור יוסף סנדלר מכר מניות בכ-44 מיליון שקל והיו"ר חן גולן מימש רווחים ומכר מניות בכ-23.7 מיליון שקל
שוקי המניות בארץ ובחול נמצאים בראלי, שמובל בעיקר על ידי מניות הטכנולוגיה והשבבים, ונשאלת השאלה האם זה הזמן לממש ולהעביר חלק מההשקעות למקומות אחרים; נועם מאירוביץ', מנהל השקעות בכיר במגדל ניהול תיקי השקעות:? "יכול להיות שבהמשך הדרך הדברים ישנו כיוון"
ארי נדלן של אבו וג'קי בן זקן עושה רווח גדול תוך תקופה קצרה: החברה מוכרת חצי משטח בכניסה לאשדוד, לבעלים של איקאה בישראל, שיקימו חנות חדשה, במחיר שבו רכשה את המתחם כולו; בפועל היא תמשיך להחזיק ב-25% מהזכויות
כמעט כל המטבעות בשוק הקריפטו סבלו מירידות של עשרות אחוזים בערכם במהלך שלושים הימים האחרונים; עמוק בתוך המאיה החמישית הצלחנו למצוא מטבעות שזינקו בשיעור תלת ספרתי; מיהם המטבעות הכוכבים של חודש ינואר?