הסיבות שבבנק צופים ירידות, מה קרה בעבר שהאינדיקטור של הבנק סימן שהשוק מנופח? על הריכוזיות בשוק המניות שהיתה בעבר רק ב-1880 בשוק הבועתי של "מסילות הרכבות", ועל הנפקות הענק שבדרך
ה-S&P500 נכנס לשוק 'דובי', הנאסד"ק איבד 30% - הרבה כותרות מפחידות. האם השווקים קורסים? מה קורה בדרך כלל בבורסה בטווח הארוך, ומה הטעות שכולם עושים בטווח הקצר?
חוכמת ההמון עשויה להיות חשובה יותר מחוכמת המומחים, במיוחד שהמומחים לא יכולים בהגדרה להיות פסימיים. אז בואו להשתתף בסקר על כיוון הבורסה בת"א והנאסד"ק, ולצפות בתוצאות
כשאומרים לכם "שוק תנודתי" למה באמת מתכוונים, מה המשקיעים והחוסכים צריכים לעשות, מה יכול להרים את השווקים בחזרה ולמה הם יכולים להיכנס למפולת? וגם - מי יפעיל את "נשק יום הדין" נגד המפולת?
אלו סקטורים נחשבים כ'הגנתיים', איזו מניה לא יורדת היום יחד עם כל הבורסה ומדוע למרות שהיא 'משעממת' - היא עשויה להיות השקעה טובה בזמנים של ירידות בשווקים
גל שני בבורסה מגיע בדיוק כמו הגל השני בקורונה - כשחושבים שהכל בסדר, כשנכנסים לשאננות, כשלא מצפים לו. אז האם יהיה גל שני בבורסה? לכאורה אין באמת סיבה לירידות - ריבית אפסית, אטרקטיביות למניות, הערכה שנצא מהקורונה גם בזכות החיסון - ועדיין - היו זהירים
מפולות באות בגלים וכנראה שגל נוסף של ירידות כבר נמצא בדרך לשוקי ההון - למרות הירידות, המחירים כעת בשוק המניות האמריקאי עדיין גבוהים בבחינה היסטורית; רמת הסיכון גבוהה והשלכות המשבר רחוקות מלהסתיים - מה עושים?
כולם מדברים על מפולת, אבל המדדים בוול סטריט חזרו שנה/ שנתיים לאחור - זה לא ביג דיל; יש עוד לאן לרדת, ובכל זאת - איזה מניות יכולות להיות מעניינות עכשיו?
לאחר הקוספי ירד ב-15% בחודשיים האחרונים וברקע לנתוני הנדבקים במדינה, הרשויות הודיעו על החמרה משמעותית של ההגבלות על ביצוע עסקאות "שורט" על מניות. באירופה ובארה"ב כבר קוראים לבצע מהלך דומה