חברת ה-AI גייסה לפי שווי של 965 מיליארד דולר ומכוונת להנפקה שתעבור את רף הטריליון, אבל האיום הגדול מגיע דווקא מוושינגטון: רגולציה, מסים, התנגדות לדאטה סנטרים ופחד ציבורי מכוח גדול מדי אצל קומץ חברות
קבוצה קטנה של משתמשים הצליחה לגשת בלי אישור למודל החדש של אנתרופיק, שהחברה עצמה מגדירה כמסוגל לאפשר מתקפות סייבר מסוכנות. בחברה בודקים אם הגישה נבלמה, אבל עצם האירוע מחדד עד כמה קשה לשלוט בהפצה של מודלי AI רגישים מאוד
הביקוש לבינה מלאכותית מזנק כי הפירמות רוצות שהעובדים יעבדו עם צ'אטים. אבל חלק מהשימוש בטוקנים מיותר - מה זה אומר? אנתרופיק משנה את המודל העסקי שלה כדי להתמודד עם השימוש המנופח
החברה מציגה שיפור ביכולות קוד ומשימות מורכבות, תוך שימוש במודל החדש לבחינת מנגנוני בטיחות - בזמן שמודל "מיתוס" נותר זמין רק לשותפים נבחרים בשל חששות סייבר
אנתרופיק משנה את כללי השימוש בצ'אטבוט Claude ומציעה מכסה כפולה מחוץ לשעות העומס של השרתים; ההטבה זמינה לכל המשתמשים, מהמסלול החינמי ועד למנויי Pro ו-Team, ואינה נגרעת מהמכסה השבועית
שילוב מודלי קלוד במערכות של אינטואיט, פיתוח סוכנים מותאמים אישית לעסקים עד מחזור של 50 מיליון דולר, חיזוק מרכז הפיתוח בישראל, והרחבת הגישה לכלים פיננסיים בסביבת קלוד
תוספים מותאמים וחיבורים למערכות כמו Google Drive ו-DocuSign מחזקים את חדירת החברה לשוק הארגוני; המשקיעים מתלבטים אם מדובר באיום ממשי על ספקיות התוכנה הוותיקות או בתגובה מוגזמת של השוק