בתחילת השנה הוציאה העירייה את תקציב הפרסום שלה למכרז ובו תנאים בלתי שגרתיים. מלבד המשרדים שצלחו אותו, הוכרז גם גיתם ככשיר נוסף אליו יכולה לפנות העירייה במידת הצורך
המשיבים יצטרכו להשיב לבג"צ מדוע לא יעשה שימוש זמני במתקני רשות השידור בי-ם. בערוץ 9 מזהירים כי ביטול החוזה עם התאגיד יוביל לסגירתם. קבלת העתירה עשויה להוביל לדחיית יום פתיחת התאגיד
המכרז כולל את המגזר החרדי/דתי, הערבי והכללי ויעמוד על 4 מ' שקלים. למרות ההערכה הנמוכה - בדיקה ב'יפעת' מעלה כי ב-2013 ההוצאה לפרסום עמדה על כ-12 מ' שקל וב-2014 עד עכשיו כ-7 מ' שקל במגזר הכללי בלבד