חברת חיישני הלייזר אינוויז חתמה על הסכם עם קבוצת דרייב, המפעילה תשתיות תחבורה בישראל; שיתוף הפעולה ישלב את טכנולוגיית הלידאר של אינוויז במערכות אבטחה ותחבורה חכמה, עם התמקדות בפרויקט לאיתור איומים. היעד
המשותף עומד על מכירות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים עד סוף שנת 2027
מניית אינוויז דשדשה בשנה האחרונה במחיר של מתחת ל-1 דולר, אבל כמה אירועים ודיווחים חיוביים בחודשים האחרונים הקפיצו אותה לשער של מעל 2 דולר; מאז מאז המניה ירדה אבל החברה מנצלת את השער הגבוה יחסית כדי לגייס 40 מיליון דולר ולדלל את המשקיעים - ככה זה כששורפים
80 מיליון דולר בשנה כשיש בקופה סכום דומה; המניה נפלה ב-26% אחרי ההודעה על הגיוס
לפני שנים הבטיחו לנו שעד היום כמעט כל הרכבים על הכביש יהיו חשמליים, בינתיים הצרכנים מצביעים ברגליים וממשיכים לקנות רכבי בזנין או רכבים היברידיים; מה ישפיע על תעשיית ה-EV ב-2025, והאם זו בכלל תהיה השנה של הרכבים האוטונומיים?
על הציוץ של מנכ"ל אינוויז שהקפיץ את המניה ומה מותר ואסור למנכ"לים ברשתות החברתיות? גיל צ'רצ'י , שותף בוקסלר ברגמן: "כילף לא מסר מידע, אבל הוא הביע חוות דעת - וזה עשוי לעורר את ה-SEC"
לפני 3 חודשים, עם סגירת חטיבת ה-LiDAR של מובילאיי, הערכנו כי שיתוף פעולה בינה לבין אינוויז הוא אפשרי בסבירות לא קטנה; האם מובילאיי גם תרכוש את אינוויז?
אלעד הופשטטר, סמנכ"ל הפעילות העסקית של אינוויז, מתייחס למחיר המניה, מדבר על שיתוף הפעולה עם מובילאיי ומעריך שבשנים 2025-2026 כמות הרכבים האוטנומיים כבר תהיה משמעותית
האימוץ של הרכבים החשמליים לא קורה בקצב שתאם את ההתלהבות - שווי השוק המצטבר של חברות ה-EV מהשורה השנייה נחתך ב-87%, וגם - הזווית הישראלית: האם קריסה של שוק ה-EV תשפיע גם על ישראליות כמו מובילאיי ואינוויז?