סאנפלאואר, שבשליטת קיסטון, חתמה על הסכם לרכישת פעילות סולטרה-ברנד בגרמניה, פולין ואיטליה; הפורטפוליו כולל כ-240 מגה-וואט סולארי ופוטנציאל אגירה של כ-7,662 מגה-וואט שעה
אחרי מספר עיכובים, חברת האנרגיה המתחדשת השלימה את השלב הראשון בעסקת הרכישה בפולין בהיקף של כ-20 מגה וואט בתמורה ל-15.7 מיליון אירו; ההכנסות ברבעון הרביעי קפצו ב-49% ל-43.2 מיליון שקל
פחות מחודש לאחר שדיווחה על רכישת מתקנים שמשלת את פעילותה במדינה, סאנפלאור מודיעה כי תמכור חשמל לחברה מקומית בתמורה לסכום שמוערך ב-100 מיליון שקל לשנים 2025-2026; המניה קופצת ב-6%
לפי מזכר ההבנות עליו חתמה החברה, בשלב הראשון של ההסכם היא תרכוש מערכות בהספק של 43MW; החברה ציינה כי מרבית המערכות בהסכם זכאיות להכנסה מובטחת צמודת מדד ל-15 שנה בסך של 56 מיליון אירו
?החברה, הנמצאת בשליטת קרן קיסטון ופועלת בישראל ופולין, רשמה ברבעון הרביעי הכפלה של ההכנסות ואלה והסתכמו ב-51 מיליון שקל, בהשוואה ל-25.5 מיליון שקל ברבעון המקביל
מדובר ב-101 מערכות פוטו-וולטאיות, שהותקנו על גגות של מבנים שונים שבבעלות מבנה נדל"ן החל משנת 2010. לאחר הרכישה יהיו בבעלות החברה מתקני אנרגיה סולארית בהספק כולל של כ-50 MW