חברת ההנדסה סיימה את הרבעון הראשון של 2026 עם ירידה בהכנסות וברווחים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עיקר הפעילות של החברה עדיין מגיע מחו"ל, שהיווה כ-69% מהמחזור הכולל. במקביל, החברה דיווחה על המשך פעילות בפרויקטים בתחומי האנרגיה, התשתיות והתעשייה, לצד
מעורבות בפרויקט שיפוץ כור גרעיני ברומניה באמצעות החברה הבת המקומית
לודן צופה ששימקוטק שבבעלותה (80.8%) תציג צמיחה של עשרות אחוזים בשנים הבאות; כיום החברה מהווה 15% מסך הפעילות של לודן, ואחרי שכבר דובר על הנפקה של שימקוטק לפני קצת יותר משנתיים, יכול להיות שהרעיון חוזר לשולחן
לודן מוזכרת בחודשים האחרונים בעיקר בהקשר לברנד שמגדילה את אחזקותיה בה, אבל החברה גם מתרחבת בעצמה - אחרי שרכשה את חברת בר עקיבא (100%) בתחום תכנון החשמל, עכשיו היא מדווחת על רכישת השליטה (55%) בחברת אמנון יושע בתחום תכנון מערכות מים
הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה עלו ב-7.6% ל-149 מיליון שקל; שיעור הרווח הגולמי ירד ל-9.8%; ה-EBITDA הסתכמה בכ-9.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-11.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של 17%
ירון סילש, מנכ"ל ברנד: "מאז הכניסה שלנו באפריל 2021 אנחנו במגמה חיובית, אנחנו מחפשים עסקאות עם חברות שחולקות את אותו חזון וערכים כמו שלנו. אנחנו עוקבים כבר שנתיים אחרי לודן ושמחים שהעסקה הבשילה"
במסגרת העסקה רכשה ברנד כ-2.3 מיליון מניות לודן, במחיר של 15.95 שקל למניה, מידי בנק ההשקעות ווליו בייס וקבוצת משקיעים נוספים; בוחנת המשך הגדלת החזקותיה בלודן
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה עלו ב-8.6% ל-162 מיליון שקל; שיעור הרווח הגולמי ירד ל-10.5%; הקבוצה תחלק מעתה דיבידנד של לפחות 50% מהרווח הנקי, עד 2 פעימות בשנה