- קופיקס: למרות הקורונה ההפסד הצטמצם ל-3.3 מיליון שקלבעקבות סגירת בתי הקפה במהלך חודש אפריל, רשמה החברה ירידה קלה בהכנסות במהלך הרבעון השני. אך, שיפר ברווחיות הגולמית לצד צמצום ההפסד התפעולי, תרמו לשורה התחתונה; להערכת החברה, ההשפעה השלילית של הקורונה תתמתן החל מהרבעון השלישי
- מדד המחירים לצרכן עלה ב-0.2% ביולי, שוק הדיור מתחמםמדובר בנתון הגבוה מהתחזיות המוקדמות בשוק שעמדו על עלייה של 0.1%. ב-12 החודשים ירד המדד ב-0.6%
- הדוחות החצי שנתיים של חמת - שיפור בזכות רכישת שיש אלוניהחברה דיווחה על גידול בשורה העליונה והתחתונה - רווח של 16.7 מיליון ברבעון השני
סקירה
ירידות שערים: תל אביב 35 ירד ב-0.7%, הבנקים ירדו ב-2.1%בנק הפועלים ירד ב-1.9%, אלביט מערכות ירדה ב-0.9%, קמהדע זינקה ב-8.3%, אנרג'יקס ירדה ב-4.3%, אנליסט עלתה ב-1.8%, סומוטו ירדה ב-15.7%- תעוזה מדווחת על השבחת נכסים בהיקף של 4.6 מיליון דולרעיקר ההשבחה נובעת מעליית ערך בחברת סגנטק - שהפעילות שלה נמכרה לאחרונה וגם עלייה בשווי של חברת טייטו העוסקת בתחום הרפואה מרחוק ושלאחרונה גייסה 50 מיליון דולר ממספר משקיעים - מנגד, החברה מחקה את השקעתה בחברת My6sense
- שוהם ביזנס: הפרשה להפסדי אשראי של 1.5 מ' ש' וירידה של 10% ברווחההכנסות הסתכמו בכ-12 מיליון שקל - ירידה של כ-2.5%; לצד זאת, החברה מדווחת על גידול של 15.5% בתיק האשראי ללקוחות ועלייה בהון העצמי
- פנינסולה מדווחת על ירידה של 28% ברווח הנקי - 6 מיליון שקלהחברה הודיעה במסגרת פרסום תוצאות הרבעון הקודם כי היא וצופה ירידה של עד 25% ברווח הנקי ברבעון הנוכחי כתוצאה ממשבר הקורונה; ההכנסות ירדו בכ-11 לרמה של כ-18 מיליון שקל והפסדי האשראי הוכפלו
- מג'יק בתוצאות טובות: ההכנסות טיפסו ב-12% ל-86.5 מיליון דולרהרווח הנקי של החברה ברבעון השני הסתכם ב-8.1 מיליון דולר - גידול של 14%; החברה הכתה את צפי האנליסטים בהכנסות וגם ברווח הנקי ומאשררת את התחזיות לשנת 2020
- דיווח של בית חולים הדסה מזניק את מניית קמהדעבמסגרת הניסוי שהחל בתחילת השבוע, בית החולים דיווח כי שלושה מטופלים ראשונים שקיבלו את הטיפול של קמהדע בבית החולים והיו במצב בינוני ועם דלקת ריאות, הראו "הטבה קלינית מהירה" ושוחררו לבתיהם
- אבגול: משבר הקורונה הזניק את הרווח הנקי ל-18 מיליון דולרהמכירות ברבעון השני עלו בכ-1%, אך עליה דרמטית ברווחיות הגולמית הכפילה את הרווח פי 7; הזינוק מיוחס להסכמים חדשים מול ספקים ולעלייה בביקוש למוצרי החברה המשמשים לייצור מוצרי היגיינה המשמשים להתמודדות עם הקורונה