מנוע המלצות חכם למטיילים, פלטפורמת תשלומים מבוקרת לילדים ונוער, אפליקציית הזמנת אוכל חברתית -

אלו הן חלק מחברות הסטארט אפ החלוצות בתוכנית PowerCrowd של פיפלביז ומקס
השקעות אילוסטרציה, צילום: rawpixel.com
למרות ההצלחה הגדולה והמוכחת של ההייטק הישראלי, לא תמיד קל עבור יזמים בתחילת הדרך להשיג מימון למיזמים שלהם. כישלון בהשגת מימון פירושו, במקרים רבים, מות החלום היזמי.
לצד מצוקת המימון, מובילי מיזמים צעירים עומדים בפני בעיה נוספת: לעיתים רבות אין להם את הקשרים העסקיים המגוונים החיוניים כל כך להצלחה.
כמענה לשני האתגרים המרכזיים האלה, הבטחת מימון ויצירת מפת קשרים אסטרטגית, פלטפורמת פיפלביז וmax הקימו את PowerCrowd,  תוכנית יזמים ייחודית מסוגה בישראל.
 

תוכנית בשיטה ההוליסטית

עסק מתחיל שהוא במקרה גם חברת סטארט אפ זקוק למגוון רחב של שירותים לצד ליווי ותמיכה מסוגים שונים. מייעוץ משפטי ופיננסי ועד יצירת קשרים עם התעשייה הרלוונטית, ועזרה בהעמדת עד ליווי במהלך גיוסי הון וניסוח תוכנית עסקית.
בתוכנית המשותפת של פיפלביז וmax- מבית לאומי קארד, החזון הוא יצירת תוכנית שמלווה ומדריכה את מיזמי הסטארט אפ בכל צורך עסקי וארגוני שלהם, כך שהחברות יוכלו לעמוד על הרגליים כעסק מתפקד תוך זמן קצר.
 הזדמנויות ההשקעה של תוכנית PowerCrowd >
 

חמש חברות נבחרו בקפידה

חמש חברות עברו את מסלול המיון, סומנו כבעלות פוטנציאל הצלחה גבוה וישתתפו בתוכנית. לצד סל נרחב של שירותי ליווי ותמיכה, חמש החברות ייהנו משני סבבי גיוס באמצעות הפלטפורמה המקוונת פיפלביז, חלוצת השקעות ההמונים בישראל.
חמש החברות הראשונות שישתתפו בתוכנית הן Albe, שמציעה פתרון מהפכני לאפיון פרופיל האשראי של פונים לקבלת הלוואות ומימון; Bridgify, אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית ואיסוף המלצות מקומיות ליצירת מנוע המלצות חכם למטיילים; WhoPaze, פלטפורמת תשלומים מבוקרת לילדים ונוער, Foody, אפליקציית הזמנת אוכל חברתית וmulty B.T המפתחת פתרונות תוכנה בתחום הביומטריה הקולית. 
חמש הנבחרות הראשונות ייהנו משני סבבי גיוס באמצעות פיפלביז. הראשון (pre-seed), נמצא כעת בעיצומו, וההזדמנות להשקיע בחלוצות PowerCrowd אפשרית כעת לציבור באתר פיפלביז.
ההשקעה בחברות בשלב מוקדם כל כך מאופיינת בסיכון משמעותי, כידוע, אך הצלחה פירושה תגמול רווחי ביותר על ההשקעה.
 הזדמנויות ההשקעה של תוכנית PowerCrowd >
 

גיבוי של שמות ומותגים מהמובילים במשק

לצד max  ופיפלביז, שורת שמות ומותגים מובילי מתחומים שונים במשק הישראלי משמשים שותפים אסטרטגיים בתוכנית. בין השמות האלה ניתן למצוא את העיתון הכלכלי דה מרקר, אלטשולר שחם נאמנויות, משרד עו"ד ברנע, קבוצת הייעוץ והקניין הרוחני ריינהולד כהן, פירמת רואי החשבון EY ועוד.
אתר השקעות ההמונים פיפלביז, הנהנה ממעמד "רכז הצעה" הראשון בישראל להשקעות המונים,  מאפשר לציבור הרחב לקנות מניות של חברות סטארט אפ בתחילת דרכן. באמצעות פלטפורמת האונליין של פיפלביז ניתן לבחון ולהשקיע בשלל חברות הזנק ישראליות.
מאז תחילת פעילותה של פיפלביז גוייסו באמצעות הפלטפורמה למעלה מחמישים מיליון שקל עבור שלל מיזמים טכנולוגיים ישראליים. חמש הנבחרות של תוכנית PowerCrowd היוקרתית זמינות כעת להשקעה גם כן.
 הזדמנויות ההשקעה של תוכנית PowerCrowd >

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה