רבעון ראשון
רבעון ראשון
- אבגול משפרת עמדות ונסחרת במכפיל נמוך, למרות הזינוק במניה השנהיצרנית הבדים הלא ארוגים החליטה להעביר ולשדרוג את קו הייצור מברקן לאתר חדש בהודו בהשקעה של 17 מיליון דולר; המניה זינקה בכ-50% מתחילת השנה והחברה עדיין נסחרת במכפיל 10 על הרווח - האם זה מייצג?
- סולגרין רוכשת נכסים סולאריים מניבים באיטליה בכ-160 מיליון שקלהחברה דיווחה על כניסה משמעותית ראשונה לשווקים הבינלאומיים, חתמה על הסכמים לרכישה, השבחה ומימון מחדש של נכסים סולאריים קיימים באיטליה בהיקף של עד 70 מגה וואט; החברה צופה תשואה להון של כ-11% על הנכסים הנרכשים
- "למכור את מניית כיל" - זה המסר של דיסקונט ברוקראז'מיכל אלשיך, מנהלת מחלקת מחקר בדיסקונט ברוקראז' מעניקה לכיל מחיר יעד נמוך מהמחיר בשוק; מצפה לרבעון גרוע וממש לא מתרשמת מהתכנית האסטרטגית
- בנק לאומי בשת"פ עם בנקים גדולים באיחוד האמירויותיו"ר ומנכ"ל הבנק, המובילים משלחת של אנשי עסקים ישראלים בכירים, הודיעו על חתימת שני מזכרי הבנות ראשונים עם הבנקים הגדולים באיחוד האמירויות
- לפידות מנפיקה את דניה סיבוס לפי שווי מוערך של 2 מיליארד שקלכפי שפורסם לראשונה בביזפורטל, החברה של יעקב לוקסמבורג מעדכנת הבוקר כי בימים אלו נבחנת אפשרות של הנפקת דניה סיבוס ורישומה למסחר בבורסה
- תוצאות חזקות - לאומי מדווח על רווח של 694 מיליון שקל ברבעוןהתשואה להון ברבעון השני של 2020 עמדה על 7.7%; בבנק מציינים כי 64% מהלקוחות חזרו לשלם משכנתאות שהוקפאו במהלך המשבר; הבנק הפריש 875 מיליון שקל להפסדי אשראי ברבעון השני
- שיכון ובינוי: הפסידה 56 מליון שקל ברבעון, הרווח הגולמי נשחקההכנסות עלו ב-1% ברבעון השני והסתכמו ב-1.63 מיליארד שקל אבל החברה עברה להפסד תפעולי של 15.7 מיליון שקל; צבר ההזמנות עלה ל-13.3 מיליארד שקל; בחברה מציינים כי משבר הקורונה פגע בעיקר בפעילות בחו"ל
- סנו: הקורונה הזניקה את הרווח הנקי ב-49% שהסתכם ב-47.8 מיליוןהכנסות החברה ברבעון השני צמחו ב-9% ל-405.5 מיליון שקל, שיפור חד ברווחיות הגולמית והתפעולית; מניית החברה זינקה החודש בכ-25% לשיא כל הזמנים
- נייר חדרה: שיפור תפעולי ברבעון השני כנגד ירידה ברווח ובהכנסות
ההכנסות ירדו ב-15% ל-343 מיליון שקל, אולם הרווח הגולמי עלה בכ-3.7%; הוצאות חד פעמיות חתכו את הרווח הנקי ב-84% - עם זאת, הרווח המתואם הוכפל
- ברן: ההכנסות ירדו ב-7.5% ; הרווח הנקי זינק ל-4.6 מיליוןההכנסות של חברת ההנדסה ברבעון הראשון ירדו ל-88 מיליון שקל והרווח הנקי זינק ל-4.6 מיליון שקל; בחברה מציינים כי הייתה השפעה קלה בעקבות משבר הקורונה בעיקר בפעילות בחו"ל ; מניית החברה משלימה עליה של כ-83% מתחילת השנה