ביג

ביג
ביג היא חברת נדל"ן מניב שמתמחה בקניונים ומרכזים מסחריים. החברה מפעילה פורטפוליו גדול של נכסים. תחום העיסוק העיקרי שלה הוא נדל"ן מסחרי. בעלי השליטה המרכזיים הם משקיעים מוסדיים. ביג מתחרה
מול עזריאלי ואאורה. לקוחותיה המרכזיים הם רשתות קמעונאות. החברה נחשבת לחברת ערך. היא נסחרת במדד ת"א-35.
למידע רחב על מניית ביג, שווי שוק וחדשות אחרונות
לדוחות כספיים של ביג- מגה אור - רווח של 150 מיליון שקל על מימוש מרכז מסחרי במודיעיןתקופה טובה למגה אור - מורווחת על ההשקעה באפריקה נכסים - 70 מיליון שקל; מדווחת על רווח של 150 ממימוש מרכז מסחרי; מאז ההנפקה - לפני 12 שנה, זינקה המניה פי 15
- ביג תגייס עד 300 מיליון שקל בהנפקת מניות וכתבי אופציהמספר המניות הרשומות למסחר של החברה יגדל בעד כ-9%, וכתבי האופציה במרחק של כ-15% מהכסף. המוסדיים קיבלו הנחה של 2.5% עבור התחייבות מוקדמת
- ביג רכשה 67.5% ממרכז מסחרי בסרביה תמורת כ-40 מיליון שקלשיעור התפוסה בנכס עומד כיום על כ-80% וה-NOI השנתי מסתכם בכ-1.3 מיליון אירו. במקביל, הודיעה החברה כי היא בוחנת הנפקה לציבור של מניות וכתבי אופציה
- ביג: הרווח הנקי זינק ב-170% בזכות רכישת מניות אפריקה נכסיםהכנסות החברה עלו בכ-10% כתוצאה מהרחבת היקף הנכסים. ה-FFO הנומינאלי ירד ב-2% ואילו ה-NOI עלה ב-2.3%
- אמזון נכנסה רשמית לישראל: מניות הקניונים צוללות בבורסהעכשיו זה רשמי. ענקית הקמעונאות אמזון מתחילה לפעול בישראל ומאפשרת החל מהבוקר למוכרים הישראליים להציע "שילוח מקומי" ללקוחות בארץ. עזריאלי, מליסרון וביג צוללות
- רוסאריו מעניקים לחברת ביג אפסייד של 22%רינת שילה: "החברה צפויה להראות צמיחה משמעותית מאוד בטווח הבינוני, בהמשך לתהליך הזריעה שמתבצע עכשיו"
- ביג ומגה אור השלימו את רכישת השליטה באפריקה נכסיםהרכישה תתבצע תמורת כ-1.25 מיליארד שקל. מגה אור וביג יחזיקו כל אחת בכ-13% וקבוצת משקיעים מוסדיים ומשקיעים יחזיקו בכ-25% ממניות החברה
- בן משה הגיש הצעה נגדית להצעתם של מגה אור וביגעל פי ההצעה הנגדית, אלון רבוע כחול תרכוש 50.01% מאפריקה נכסים ויתרת המניות (5.92%) תחולק בין מחזיקי האג"ח של החברה
- מגה אור וביג הגישו הצעה לרכישת אפריקה נכסיםשתי חברות הנדל"ן הציבוריות הגישו הצעה לרכישת השליטה באפריקה נכסים מתחת למחיר השוק
- ביג עברה להפסד של כ-9 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנההרווח התפעולי של חברת הנדל"ן נחתך משמעותית ואיתו גם השורה התחתונה, כשביג עוברת מרווח של 46 מיליון שקל להפסד של כ-9 מיליון שקל ברבעון השלישי