אדיר בן עמי

אדיר בן עמי הוא כתב ותיק בביזפורטל. הוא מתמחה בכיסוי הבורסה האמריקאית עם תובנות ועומק בסיקור על מניות טכנולוגיה, שבבים, AI ועוד.
הוא בקיא באירועים השוטפים ומעביר לגולשים מידע ותובנות בזמן אמת באופן שוטף לצד פרשנויות, ניתוח דוחות כספיים וניתוח של אירועי מאקרו.
- מטא עולה ב-4% - אלו הגורמים שיכולים לעזור לה להמשיך ולעלותמניית החברה הפכה לאחת משבע המניות שהניעו חלק נכבד מהעליות במדד ה-S&P 500 בשנת 2023
- בלקרוק מפטרת 600 עובדיםהחברה סיימה את הרבעון השלישי של 2023 עם נכסים מנוהלים של 9.1 טריליון דולר, ירידה לעומת הרבעון השני שעמד על 9.4 טריליון דולר; בלקרוק צפויה לפרסם את דוחותיה לרבעון הרביעי ביום שישי
- מניית ג'ט-בלו נופלת. השינוי בהנהלה הוא לא הסיבה היחידהקיימים מספר חששות לגבי החברה, מפגיעה בביצועים כתוצאה מהמיזוג האפשרי ועד המצב היחסית קשה של תעשיית התעופה המקומית ובעיות המנוע המתמשכות
- השותפות בין מיקרוסופט ל-OpenAI נמצאת תחת בדיקהמיקרוסופט קיבלה מושב בדירקטוריון OpenAI בנובמבר האחרון, לאחר שסם אלטמן פוטר והוחזר במהירות לתפקיד המנכ"ל, מהלך שהעלה שאלות בקרב הרגולטורים
- ג'וניפר מזנקת ב-22% - קרובה להירכש על ידי HP ב-13 מיליארד דולרענקית המחשוב הדגישה בעבר את שאיפות ה-AI שלה והכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה עם אנבידיה במטרה לאפשר לעסקים להתאים אישית ובמהירות מודלים של AI
- לולולמון משדרגת תחזיות - כנראה שזה לא מספיקלרבעון הרביעי החברה צופה כעת רווח למניה של 4.96-5 דולר, בעוד בוול-סטריט ציפו לרווח למניה של 4.97 דולר; ההכנסות נטו צפויות לעמוד על בין 3.17 ל-3.19 מיליארד דולר בעוד האנליסטים ציפו להכנסות של 3.19 מיליארד דולר
- מייסד טוויליו עוזב את תפקיד המנכ"ל - המניה עולה ב-6%בוול-סטריט עלו תהיות למה לא נעשה חיפוש רחב יותר עבור מנכ"ל חדש והאם המהלך יוביל לפירוק החברה לשני עסקים נפרדים
- הנפט יורד ב-5% - חששות מעודף היצע"המהלך של ערב הסעודית להורדת מחירים שולח אומנם אותות מדאיגים לשוק הנפט, אך המניות צפויות להנות מכל סימן לכך שהאינפלציה תמשיך לרדת"
- כנס CES: הצ'אטבוטים מגיעים לרכביםחברות הרכבים פועלות על מנת לשלב את הצ'אט בוטים ברכביהן וכך להציע לנהגים חווית נהיגה משופרת. עם זאת, זה לא בהכרח דבר חיובי
- "זה לא הזמן להגדיל את הפוזיציה בבורסה המקומית"יאיר לפידות, מייסד ומנכ"ל בית ההשקעות ילין לפידות מצטרף לגילעד אלטשולר וצבי סטפק שחוששים מהשקעה בבורסה המקומית; ואיפה הם חושבים שצריך להשקיע ב-2024?