לפי הדוח, צבר ההזמנות בתחום תוספי התזונה הגיע ל-52 מיליון דולר, תחום המהווה כ-81% מפעילותה, לעומת זאת, מגזר הממתקים בישראל רשם ירידה בהכנסות לכ-6.1 מיליון דולר, קיטון של כ-18% לעומת הרבעון המקביל, לפי החברה בעקבות השפעת מבצע 'שאגת הארי'
בצירוף פעילות Island Abbey, שתוצאותיה יכללו החל מהרבעון השני של השנה, הכנסות הרבעון הראשון הסתכמו בכ-24.7 מיליון דולר; החברה עדיין צופה הכנסות של 100 מיליון דולר ו-EBITDA של 16% השנה בשקלול תוצאות החברה הנרכשת; הצבר עמד על שיא של 36 מיליון דולר
החברה ביצעה הפרשה לירידת ערך בסך של כ-10 מיליון דולר ברבעון בין היתר על מנת להתאים את המפעל לפעילות של החברה הנרכשת Island Abbey, מה שהיא להפסד של 9.5 מיליון דולר ברבעון ושל 6.5 מיליון דולר בשנה כולה
טופ גאם הודיעה שבכוונתה לפעול בזמן הקרוב לביצוע מכרז מוסדי לגיוס הון; בנוסף דיווחה על תמצית הדוחות לרבעון השלישי - ההכנסות עלו ל-11.3 מיליון דולר לעומת 9.9 מיליון דולר ברבעון המקביל, הרווח גדל ל-346 אלף דולר לעומת הפסד של 188 אלף דולר ברבעון המקביל; תרכוש חברה אמריקאית ב-10 מיליון דולר
החברה הפועלת בשוק תוספי התזונה דרך ייצור סוכריות גומי, חתמה על הסכם לייצור ואספקה אסטרטגי עם תאגיד בינלאומי ענק Tier1. עד כה, הוזמנו מוצרים בסך 2 מיליון אירו, אבל הפוטנציאל גדול פי כמה
ההכנסות עלו ל-13.4 מיליון לעומת 12.6 מיליון ברבעון הקודם ו-10.3 מיליון ברבעון המקביל; הרווח ירד ל-1.3 מיליון דולר לעומת 1.4 במקביל בגלל הוצאות חד פעמיות