מגדל השיקה לפני פחות משנתיים את "מגדל הזדמנויות אג"ח ללא מניות", קרן שאמורה הייתה לאתר עיוותים בשוק האג"ח; בפועל הציגה תשואה שלילית בולטת ביחס לענף וסיפקה הפסדים למשקיעים; ההחזקה הבולטת האחרונה - סימד שקרסה; תזכורת שהזדמנויות מגיעות פעמים רבות עם סיכון
גדול
נועם מאירוביץ', מנהל השקעות בכיר במגדל שוקי הון, מתייחס לרכישה הדרמתית שמטלטלת את השוק היום: "לאינטל יש היכרות עם השוק המקומי ורומן עם ממשלות ישראל לדורותיהן" ראיון TV
חודש ינואר היה רע בשווקים וזה השתקף בתשואות של קרנות ההשתלמות הכלליות - מיטב שהובילה בשנה שעברה פתחה את השנה בתחתית הטבלה; אנליסט, הפניקס ומור בראש הטבלה
בסיכום שנתי, בתי ההשקעות אנליסט ומיטב דש הניבו את התשואות הגבוהות ביותר. באלטשולר שחם מקווים להשתפר בשנה הבאה - ועדיין מובילים ל-5 שנים; מה התשואה של קרן ההשתלמות שלכם ואיך היא ביחס לאחרות? האם כדאי להתנייד בין קרנות (היום זה פשוט)
אחת הקרנות בלטה לרעה עם תשואה שלילית; מסלול מנייתי אמור להניב לחוסכים תשואה גבוהה בטווח הארוך; על היתרונות והחסרונות במסלול מנייתי - ומי החברות שהניבו את התוצאות הטובות בשנים האחרונות?
מסלול המניות אמור להניב לחוסכים תשואה גבוהה שיכול להיות מתורגם לפער של מאות אלפי שקלים, אבל, זה לא מסלול שמתאים לכל אחד; על היתרונות והחסרונות במסלול מנייתי - וכמובן מי החברות שהניבו את התוצאות הטובות בשנים האחרונות?
מניות הביטוח בשיא; האם הסנטימנט החיובי יימשך? לא ברור, אבל אם כן זה יהיה גם ובעיקר התחומים הנוספים - חברות הביטוח כבר מזמן לא רק חברות ביטוח. אלא, חברות אחזקה שמייצרות ערך בתחומים נוספים