נעילה אדומה: המעו"ף השיל 0.4% מערכו, טאואר זינקה ומניות הגז ירדו

הכנסת הצביעה בעד מתווה הגז, רציו ריכזה מחזור של 52 מיליון שקל, לאומי הוביל את הירידות בבנקים
|
(98)
אחוזת בית

המסחר בתל אביב התנהל בתנודתיות במהלך היום, וננעל במגמה שלילית, למרות עליות שערים באירופה. לטובה בלטה מניית טאואר, שריכזה את המחזור הרביעי בגובהו בבורסה, ועלתה 4.9%. מדד הבנקים נחלש 0.4% במסחר תנודתי גם כן, כשמניית לאומי, שכבר ירדה 1.7%, נחלשה בסיום 0.65% בלבד. נכון לרגע זה עליות השערים  באירופה עומדות על שיעור של 0.5% בלבד (לאחר פתיחה חזקה של 1.3%). נזכיר כי היום לא מתקיים מסחר בוול סטריט ('יום העבודה') ולכן  המחזורים בת"א היו דלילים יחסית.
 

מדד ת"א 35 -4.54% מדד ת"א 35 1,601.81 -4.54% מדד ת"א 35 בסיס:1,678.02 פתיחה:1,659.44 גבוה:1,660.04 נמוך:1,601.81 תמורה:2,167,066,385 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -3.18% מדד ת"א 90 1,418.26 -3.18% מדד ת"א 90 בסיס:1,464.79 פתיחה:1,448.86 גבוה:1,448.86 נמוך:1,415.27 תמורה:603,334,047 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -2.95% מדד ת"א בנק 2,425.78 -2.95% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,499.55 פתיחה:2,472.74 גבוה:2,480.72 נמוך:2,421.76 תמורה:749,399,505 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר ננעל על 933 מיליון שקל.


מניות הגז רכזו עניין רב (ומחזורים גבוהים) על רק ההצבעה על מתווה הגז בכנסת, ונסחרו בתנודתיות רבה: 
{רציו יהש} ירדה 1% במחזור הגבוה בת"א - 52 מיליון שקל, וזאת לאחר שעלתה ביותר מ-1%. {אבנר יהש} ירדה 2.25%, גם  היא לאחר שעלתה קודם לכן בכ-1%, וגם מניית דלק קבוצה -7.87% דלק קבוצה 34,180 -7.87% דלק קבוצה בסיס:37,100 פתיחה:36,290 גבוה:36,600 נמוך:33,800 תמורה:37,755,023 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.6%
 
מדד הגז-נפט בבורסה בת"א נסחר בתנודתיות (ירד בסיום  יותר מ-2%) לאחר שהכנסת אישרה את מתווה הגז שנחתם מול השותפויות. שר האנרגיה יובל שטייניץ אמר היום כי אסור לפתוח את המתווה וכי המאגר המצרי אינו עולה על לווייתן. (לדברי שטייניץ וח"כים נוספים - לחץ כאן)

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

בתוך כך, נתניהו החליט שלא להעלות להצבעה את עניין העברת סמכויות הממונה על ההגבלים לממשלה בכדי לעקוף את סעיף 52, שכן אינו צפוי להשיג רוב. (לכתבה המלאה).

?אתמול המדדים בת"א סגרו בירוק למרות שנסחרו רוב שעות היום בטריטוריה האדומה. לאחר סוף שבוע אדום מעבר לים, המעו"ף הפגין עוצמה וסיים יום ירידות של יותר מ-1% בטריטוריה הירוקה, בעוד מדד הבנקים שירד בשיעור זהה רשם סיבוב פרסה ובמהלך חד סיים בעלייה של 1.5%. החוזים על המדדים באירופה נסחרים בעליות שערים של קרוב ל-1%. למסחר באירופה - לחץ כאן.

מפגש הפסגה G20 שנערך בטורקיה ומרכז את שרי האוצר ונגידי הבנקים המרכזיים של המדינות המפותחות ממשיך לספק כותרות. שר האוצר הסיני אמר כי שוק המניות בסין סיים את התיקון לאחר העליות המרשימות מתחילת השנה. הדברים נאמרים לאחר ששוק המניות הסיני נחתף ב-40% מהשיא שנרשם ביוני השנה.

יו"ר קרן המטבע, קריסטין לגארד, הזהירה בסוף השבוע את חברי הפד' שלא להעלות ריבית מוקדם מדי, וכדאי שהנתונים עליהם תסתמך ההחלטה, יהיו מדוייקים כך שהפד' לא יצטרך להוריד את הריבית מיד אחרי העלאה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

כך או כך, נתוני התעסוקה שפורסמו בסוף השבוע בארה"ב הראו כי האבטלה ירדה ל-5.1% לעומת 5.3%, אך מספר המשרות שנוספו למשק עמד על 173 אלף בלבד, מתחת לציפיות. משכך, תגובת הפד' לגבי העלאת ריבית עדיין מעורבת כאשר סגן הפד' הפרופ' סטנלי פישר אמר כי נתוני האבטלה טובים אך הביע אכזבה מתוספת המשרות.

מניות במרכז

טאואר -4.17% טאואר 6,718 -4.17% טאואר בסיס:7,010 פתיחה:7,000 גבוה:7,000 נמוך:6,718 תמורה:31,522,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שדיווחה כי קיבלה מקדמה בסף 30 מיליון דולר להרחבת קו ייצור. לכתבה המלאה - לחץ כאן. בנוסף, זכתה החברה להמלצת קנייה חזקה. להמלצה - לחץ כאן.

מניית שטראוס -2.87% שטראוס 10,500 -2.87% שטראוס בסיס:10,810 פתיחה:10,760 גבוה:10,780 נמוך:10,500 תמורה:35,744,673 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה מעל 3%. אתמול, בפינתנו 'מניה בשבוע' ניתחנו את המניה. האם במניה ה'דפנסיבית' קיים פוטנציאל? לכתבה המלאה - לחץ כאן.

בריינסוויי -5.63% בריינסוויי 1,876 -5.63% בריינסוויי בסיס:1,988 פתיחה:2,034 גבוה:2,034 נמוך:1,867 תמורה:504,906 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1% לאחר שדיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    6
    6 08/09/2015 05:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    6
    סגור
  • 58.
    תיצאו מהארונות אנשים , תצטרפו לקהילה. (ל"ת)
    הומו גאה 07/09/2015 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    מחר3 אחוז למעלה לפחות
    טאואר 07/09/2015 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר תעלה עד סוף השמה לשיר של8000 או 9000
    סגור
  • 56.
    חושבים שמניות הגז זה כמו מגרשים?!
    צ'ה קולה 07/09/2015 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקים! תראו את הולנד!
    סגור
  • 55.
    כיל בדרך ל -2700 (ל"ת)
    דוד 07/09/2015 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 54.
    מכינים הפתעה למחר
    שלומי 07/09/2015 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השוק יעלה
    סגור
  • 53.
    המעוף התכונן לעליות שיגיעו מחר
    שושנה 07/09/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    המשקיעים מבינים שהתמחור של הרבה מניות הוא הזדמנות קניה , צופה עליות בטווח הזמן הקצר .
    סגור
  • 52.
    חסר כוח גברא
    מומחה לזיקפה 07/09/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור מומחה לעינין- מדרעי התיאשתי כי הוא כל הזמן חרד וחרדה לא הולכת עם זיקפה.....מליברמן גם התאכזבתי כי שיטת המשגל הנסוג זה כמו לשתות חצי קפה חצי תה...לשלי מזמן הצעת חווית אורגזמה שתוריד אותה מתסכול של הגז....אבל ביבי??? מי השמיץ אותו על הקלטת הלוהטת??? סתם לשון הרע.. אי אפשר להאשים חסר כוח גברא במעשים כאלה...אני במקום ביבי תובע לשון הרע
    סגור
  • 51.
    מחר המעוף יטוס למעלה (ל"ת)
    אורי 07/09/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 50.
    פש. פש .היום הנוכלים זרקו את השוק למטה סוף היום
    יניב 07/09/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מה נשתנה היום מאתמול אתמול הרימו 2 אחוז בסוף היום היום בבוקר המשיכו עוד למעלה ל1617 ואחכ נחיתה חזרה ל1602 מעניין אזה בתי השקעות עושים את המהלכים האלה למעלה למטה ואיך זה שזה בא בלי מאבק כלומר כולם שותפים לפשעים
    סגור
  • 49.
    דעה
    אמיר 07/09/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני חושב שהשוק יגיע החודש ל1630 ובאוקטובר נראה עוד ירידות .
    סגור
  • 48.
    מי רצה קולים ולא קיבל (ל"ת)
    לכל ההזויים 07/09/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    שלושה מניות בטוחות
    הממליץ 07/09/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלושה מניות חזקות וטובות טאואר פרוטרום ומליסרון
    סגור
  • 46.
    כמו שנאמר לא לגעת בפרטנר סלקוקום, לכיון מטה כל הזמן (ל"ת)
    צחי 07/09/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    לכל מוכר יש קונה ובגדול תחשבו על זה (ל"ת)
    רציו היום זולה 07/09/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    מחר יהיה יקר מעל 36 לא לפספס (ל"ת)
    רציו היום זולה 07/09/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    אני חושב שמי בורח מהשוק עד אחרי יעבור זעם הריבית בארהב
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עושה בשכל
    סגור
  • זעם הריבית לא יעלם מהר
    תלמיד של גורביץ 07/09/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר תתחיל הורדת הריבית זה יתבצע בשלבים וכל עדכון ריבית המשקיעים יכוססו ציפורניים כמה תעלה בכל פעימה ורמת האי וודאות תישאר לזמן רב.
    סגור
  • 42.
    רציו תקועה מאיפה הבאתם את זה? (ל"ת)
    ביז איפה עולה? 07/09/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה היא לא הגיעה ל 400 עדיין ? (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    לא יעזור הבורסה מתה תעשו חיים בחול. (ל"ת)
    קוקסינל גבר גבר 07/09/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אין עלך אתה גבר שבגברים (ל"ת)
    הומו לקוקסינל 07/09/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה צוחק עלי? (ל"ת)
    הומו גאה 07/09/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בטח צוחק עלייך יא אוכל (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מישהו גילה לי שב 17 לחודש הבורסות בעולם נופלות 10 אחוז
    ציון צדוק ואהרון 07/09/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביום אחד האם זה נכון האם זה יקרה כל זאת נדע ב 17 לחודש
    סגור
  • לא להאמין לא יאומן לא מתאר לעצמי
    פוחים(יענו פוחלצים) 07/09/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני בא לפו בכלל לא בשביל בורסה. מה מעניין אותי אם אני מפסיד 500 שקל או מרוויח מליון שקל..ממש לא מעניין. אני בא לפו כי אמרו לי יש פו אחלא פוחלצים שמתחלפים כל כמה ימים ויש להזכירג את החזקים בעיקר עילאי ויוסף ואמנון ואחד שמבין וחתול בלי חיתול ןמסביר לאומי ומעוז ורמי לוי ואלי ואלמוניני ואחד שככה ואחד שככה ויש עוד
    סגור
  • שכחתי כמובן את המבינה א הכי חשובה פה בפורום חחחחחחחח (ל"ת)
    אה אה 07/09/2015 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז מה שאתם טוענים זה גם אם השוק יתקן ל 1650 וירד 10 אחו
    המשכיל 07/09/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ז ביום זה אומר 1500 ביום אחד ? יש סיכוי לזה
    סגור
  • 39.
    אמרנו לכם עליות וזה רק ההתחלה (ל"ת)
    ציון ואהרון וצדוק 07/09/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • בטח אמרתם עליות
    פוחים(יענו פוחלצים) 07/09/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ובאמת זה רק התחלה. היי במבי התחלה של מה.של הסוף?
    סגור
  • 38.
    מניית אפיו בדרך לזינוק מתחממת המניה הנחמדה (ל"ת)
    גולי 07/09/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    זהבה ושלושת הדובים פתרתי את התעלומה (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יש..יש
    יא וואא ראדי 07/09/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ציון ואהרון וצדוק ומויישה וברגרובסקי זה בטח פוחי חדש דנדש שהגי מהקופסה כדי למלא המקום של אחד שמבין וחתול בלי חיתול ומסביר לאומי ועילאי ודחלילון ו+ו+ו יש עוד כמה כמו אמנון ויוסף וחתיך ואחת וג'בעת אל נוסרא.
    סגור
  • וראדי אה אה המבינה אה אה (ל"ת)
    אה אה 07/09/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ודודה שלך ודוד שלך הנטחנים (ל"ת)
    ציון 07/09/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • פוחלצים שיש עד עכשיו לא ליכלכו הפה.
    לפחות כל שאר ה32 07/09/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בכל מקרה דודה שלי אני שומר עליה כמו על יהלום 1000 קראט. היא בת 93 וכתבה בשבילי הכל כשתגיע בשלום ל94 ויש עליה כמה מליונים. אז לא חבל? בקשר לנטחן. ראיתי שאתה עם טעם וסטייל גם שותה קפה כמוני וטוחן הפולים לבד. טעים אש האא בבא?
    סגור
  • 36.
    תרגיל המפולת היה לפחות 10 פעמים והנה זה חוזר על עצמו (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 35.
    "ספינה בנמל היא בטוחה אבל לא לשם כך נבנו ספינות"
    הדוקטור 07/09/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צהריים טובים אנשים יקרים סבלנות אוטוטו אנו מגיעים לשם האם טיסה LY 001 תבצע נחיתה רכה על זה קשה להתחייב אבל היא תנחת זה בטוח ולסיום זיכרו "גבולות הם כמו פחדים הם לעיתים תכופות רק אשליה עם ישראל היקר חיים טובים לכולנו
    סגור
  • יענו
    להדוקטור 07/09/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם יפה וגם אופה.
    סגור
  • דוקטור הקולנוע סגור תתעורר אתה בסרט משלך והוא לא טוב (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • ידידי מדוע אתם שלושה ?אם יותר לי לשאול (ל"ת)
    הדוקטור 07/09/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אנחנו גייס (ל"ת)
    ציון צדוק ואהרון 07/09/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בו'אנה ג'נגו
    אל"מ במיל' 07/09/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שלושה זה בקושי חצי חוליה אחורית רזרבית. נכון שזה יותר מ1 אבל גייס. והיכן אם כבר הייתם גייס. לפי השמות נראה לי הרבנות הצבאית..יש?
    סגור
  • 34.
    החודש וחודש הבא יהיה חזק למעלה (ל"ת)
    ציון 07/09/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    מחזיק גם call וגם put מה קורה פה
    הדוקטור 07/09/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סבלנות זה שם המשחק
    סגור
  • להדוקטור
    רנטה 07/09/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנא הסבר להדיוט. אם גם זה וגם זה אז אתה משחק סכום 0 הלא כן? אחד פלוס והשני מינוס מאפס אותך. נ.ב: ממש לא בתחום. אנא הסבר קצר תודה.
    סגור
  • הדוקטור לא מבין שהקולנוע סגור אז הוא בסרט משלו (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני חושב הוא מלא בכסף הפרחח
    לאיש המשולש 07/09/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בטח יש עליו איזה מערכת קולנוע בייתית בשווי 600 אלף $ בקטנה. הוא לא מעניין אותו פתוח סגור. כך אני חושב הבנתו? נ.ב: גם בקטנה בטח יש שם אולם הקרנה קטן כולה 200 מ"ר עם כולה 40 פוטלים(מה קראנו פעם והיום זה כורסאות פנניות)
    סגור
  • קצת הומור ידידי המלומד
    הדוקטור 07/09/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבט עמדתי מובהקת כלפי השוק דרך אגב ישנם הרבה אסטרטגיות לשוק מדשדש תבדוק ברשת בהצלחה חבר
    סגור
  • יאללא בסדר
    להדוקטור 07/09/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סבלנות נקנתה הרגע.
    סגור
  • 32.
    סבלנות ? (ל"ת)
    יש 07/09/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אופל בלאנס,עוד שבוע וקצת דיבדנד יום האקס
    ביו 07/09/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוחות מעולים בהמשך לדוח הקודם.ויש הודעה קודמת על מגעים עם בעלי השליטה לצרף שתי חברות נוספות.נראה מעניין
    סגור
  • לביו
    רנטה 07/09/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגיד לי יש את האופל גם טורבו גיר ידני 8 הילוכים עם 600 כ"ס מנוע 8000 סמ"ק שרצה מ0 ל100 שניה וחצי?
    סגור
  • 30.
    אוי גם 5000 לא, נו מה יהיה, קפצתם עלי, טמבלים (ל"ת)
    מיכה 07/09/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 29.
    אני לא רואה את שער טאואר ,היא ב 7000, ?לא 6000? לא,5000 (ל"ת)
    מיכה 07/09/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • בוא נדבר שוב בעוד שנה...
    טאואר 07/09/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    9 3
    כשהיא תהיה בשער 7500
    סגור
  • תמתין לשער של 12.5 ואני גם קונה (ל"ת)
    הדוקטור 07/09/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ומה נעשה עד אז ??? (ל"ת)
    הדוקטור 07/09/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • עדכון - זה כבר כנראה יקח פחות משנה (ל"ת)
    טאואר 07/09/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 28.
    מה יהיה עם הבנקים פעם עולה פעם יורד ונשאר תקוע (ל"ת)
    שירי 07/09/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לשירי
    שורי 07/09/2015 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חללי להם בחלילך והם יעלו בדיוק כמו הנחש אצל ההודים שמזדקף לצלילי חליל בעליו.
    סגור
  • 27.
    בקרוב תיפרדו מ 3800 בדלק רכב, עבדו עליכם וימשיכו כך. (ל"ת)
    מיכה 07/09/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אתלה טיפש כמו נעל,אנו מצואים מגמת ירידה ברורה,ובכל העול (ל"ת)
    מיכה ל 14 07/09/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מי שרוצה גז
    גזוזטרא 07/09/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיבוא אלי. יקבל גז.
    סגור
  • 24.
    כמו שנאמר לא לגעת בסלולר ,אדום,ירוק,אדום. (ל"ת)
    אבי 07/09/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    להתרחק ממניות הסוללר שובה יפלו,להתרחק מ75 ,רק אלוני חץ (ל"ת)
    אבי 07/09/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    תיקנו פריגו לאומי,אבנר ורציו (ל"ת)
    גינדי 07/09/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הן היו מפנצ'רות?
    מה זה תקנו? 07/09/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    9 0
    נסה עם קנו..
    סגור
  • 21.
    ממליץ לכם להתרחק ממניות בת של בזק,ולא דלק רכב,ולא סללור (ל"ת)
    גינדי 07/09/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    הרצוג בוחר בפליטים ביבי בחרדים (ל"ת)
    דודו 07/09/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שימו לב לגרוסלם השקעות (ל"ת)
    רפי 07/09/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אין פתרון לגז ב 2015
    מדיום 07/09/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות הגז ירדו 60 אחוז.
    סגור
  • 17.
    אתם לא מפרסמים תגובות לכתבות -לא מכובד ולא הוגן !!!....
    ביזפורטל 07/09/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ( רשמנו לפנינו ) וכך לא נוהג אתר כלכלי מכובד . אנשים טורחים לקרוא הכתבות שלכם ומגיבים כל אחד כפי השקפתו וראות עיניו בצורה מתורבתת ועניינית . פרסמו את זה שיישרת את הפורום כאן
    סגור
  • 16.
    הגז נשאר קבור באדמה נגמר הסרט למניות הגז איזה חלם (ל"ת)
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    שניב
    גאון 07/09/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני טיסה רצינית.
    סגור
  • 14.
    מתחילים להפנים וזה כבר שלב טוב כנסו חשוב ...
    סוחר ומשקיע 07/09/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השוק / העולם מתחיל להפנים והעובדות מתחילים לחלחל לתודעה העולמית ולשווקים - "הצמיחה בסין סביב . 7.2 " נמוכה אכן אבל היא עדיין צמיחה ולא פשיטת רגל הכלל שתקף בחוקי יקום בשווקים ובבורסות מכור בשמועה וקנה בעובדה . ככל שהזמן חולף מתחילים להתארגן איך לחלץ ולעלות על צמיחה גבוהה בסין . וזה כרגע הנתון המעניין שאליו נושא העולם את עיניו ! ולא ירידה ספורדית או עליה מזדמנת בבורסות העלם זה ממש לא משנה כרגע . באשר לבורסות סביב העולם וזו בת"א גם ללא ספק נראה קניות בצורה הדרגתית ועליות מתונות - בכל אופן ככל שהזמן חולף מאז פרוץ המשבר התרסקות מוחלטת לא תהיה נקודה . ! ולקרוא . לגבי בורסות העולם ומניות יתמחרו מחדש את הפרמיה סביב מחיר צמיחה נמוכה יחסית בתקווה וצפי עתידי לצמיחה גבוהה הבורסות יתקנו בעליות למחירים סבירים ושפויים כך שנראה עליות בצורה הדרגתית "עקום מתון " במקום לינארי משתולל ללא ספק ייתן תוצאה מצויינת . בהצלחה
    סגור
  • ענייני וקולע יישר כח (מקצועי ) עושה רושם חזק שזה המצב (ל"ת)
    אלדד ניסני 07/09/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    קדימה- הרכבת יוצאת..אחרוני הפריירים לקנות מניות
    עוקב אחרי הזקן 07/09/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנוכלים מוכרים לכם רגע לפני.....
    סגור
  • הזקן יגמור לך את כל הכסף הוא שנים מאמין למטה
    אמנון 07/09/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עקבתי אחריו כבר 4 שנים . וניגמר לי כל הכסף , הוא מדבר נכון, אבל לא בכיוון של השוק, כל הזמן אומר למטה, ורק עולה השוק, שומר נפשו מהזקן.
    סגור
  • אספר לך סיפורון.
    א100 07/09/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    242 0
    במקומותינו..רופא משובח ומיומן ובקיא בחומר ובכל החידושים..שמתמחה בהמטולוגיה ואונקולוגיה..עשוי לגלות סימנים ראשונים לתאי סרטן שרק נוצרים ועלולים להתפשט..וזאת לעיתים תקופה ארוכה מאד לפני הסתבכות. רופא כזה עשוי להעלות את רמת האחוזים לריפוי מוחלט בכמעט 100 אחוזים. הבנת אמנוני? מאחל לך ולכולם לא להיפגש עם רופא כזה אלא אם כן הוא אינו בעת עבודתו והוא הופך לאחד האדם מן הרחוב. בריאות.
    סגור
  • 12.
    שני או/ו שלישי
    יום 07/09/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    165 2
    השחור?
    סגור
  • או/ו שצויין כאן בא להמחשת והדגשת הימצאותנו בנקודת
    א 07/09/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    92 0
    האל חזור. אבל לא מתיימר להודיע דקה ושעה ספציפית...אבל אנו עמוק בפנים..הגולם שלנו דווקא כן מתעקש..הקלו המים?(מקור חיים ולצורך העניין לשווקים)מסתבר שכן.
    סגור
  • תגובה 12 נירשמה במדד מעוף שער 1616.16 בדיוק.
    א100 07/09/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    60 0
    חוזה S.P היה + 1.16%בנקודת זמן ספציפית זאת..המחשב שסיפרתי כאן עליו לאחרונה ..הוציא פלט חד משמעי מפליא..וכמובן המוח והיד האנושית שמעורבת בכ27%(הבדלתי שם מול המצוטטות "האולטרה חכמות")התייצבות התנודה החד משמעית בכיוון חד משמעי..בקרוב מאד..יום טוב. נ.ב:תגובה זאת ממש לא נרשמה לצורך כמו ש..ברור ש..וכולי..סיבות הרישום באו עקב סיבות נוספות חד משמעיות בנוסף להערכות שהחלו להצטבר ב12.2014 (ולמעשה כבר הרבה לפני)ועד היום.
    סגור
  • 11.
    פש פש איך אתמול תוך שעה וחצי הרימו השוק 25 נקודות
    יניב 07/09/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מעניין אתמול ושבוע שעבר עשו נגד העולם מה קרה אתמול בשעה אחרונה פתאום שום מוסדי לא מכר כולם קונים בשעה אחרונה לא היה שום חדשות. מסקנה נוכלים שולטים בשוק ברצותם יש עולם וברצותם העולם לא קובע כלום בקיצור מה שהציבור עושה עושים לא הפוך צריך להיזהר מהמיסחר בארץ
    סגור
  • 10.
    סקיילקס. שניב.
    מומחה 07/09/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלו כמה ימים. נא להתנהג בהתאם.
    סגור
  • 9.
    חוזים עתידיים
    שינר 07/09/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה אתר בשפה האנגלית מראה את מצב החוזים העתידיים בבורסות אירופה )ביקר הדאקס( וניו יורק? אודה לקבלת קישור.
    סגור
  • 8.
    מה הקשר "דריכות" וכל החרטה הזאת ??? (ל"ת)
    סוחר 07/09/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    במתווה הגז. (ל"ת)
    גז נפט ביבי בהצלחה 07/09/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 6.
    איך הבורסות באירופה ירדו אם דראגי אמר נמשיך להדפיס בלי
    ציון אהרון וצדוק 07/09/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגבלה
    סגור
  • טראגי אמר?
    לציון אהרון וצדוק 07/09/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אז אמר..
    סגור
  • דראגי
    צביקה 07/09/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוט התכוון שידפיס נייר מולנט עים לבבות
    סגור
  • 5.
    מחכים? מתי חיכו? די ביז...שלא נחשוב שאתם חלק מהקנוניה.. (ל"ת)
    אייל 07/09/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • עושים ויעשו מה שרואות עיני מוכרי האופציות. בושה. (ל"ת)
    חיים 07/09/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מה יש נפט בגבעות ? (ל"ת)
    אביב 07/09/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    את אחלה וגם חמודה (ל"ת)
    ילנה 07/09/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ילנוצ'קה
    ואדים 07/09/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אפשר לנגב זה חומוס אחלה מה מונח על פנים יפות שלך עם פיתה?
    סגור
  • 2.
    אותי
    שחכו 07/09/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בבית בורסה פח
    סגור
  • 1.
    וול סטריט סגור ביום (ל"ת)
    יועץ 07/09/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות