מניית מבנה

1,258
0.24%
נכון ל: 24/06/2026
  • -12.39%
  • -18.11%
  • 12.68%
  • 9,106,368
  • 14.37

חדשות מבנה

עדי לויתן, מנכ"לית אנלייט, ועוזי לוי, מנכ״ל קבוצת מבנה - קרדיט צילום: טל שחר, איל תגר
מבנה חתמה על הסכם בהיקף 1.5 מיליארד שקלים עם חברת אנלייטמבנה חתמה על הסכם ל-15 שנה לאספקת חשמל ירוק לנכסיה, ותקים שותפות עם אנלייט לפיתוח מתקני אגירת אנרגיה בנכסים עם פוטנציאל להתרחבות
||31/12/2025 09:49
עוזי לוי, מנכ"ל מבנה. קרדיט: איל תגר דוחות
מבנה נדל"ן: עלייה של 4% ברווח הנקי ו-4% ב-NOI מנכסים זהיםהרווח הנקי לבעלי המניות עלה ל-129 מיליון שקל, ה-NOI מנכסים זהים בישראל צמח ל-208 מיליון שקל וה-AFFO (המתואם) עלה ב-2% ל-158 מיליון שקל; שיעור התפוסה בישראל עלה ל-94.1% לקראת אכלוס פרויקט הדגל "מבנה הסוללים" בתחילת 2026
||12/11/2025 11:34
מבנה חיפה פארק המדע וההייטק קרדיט איל תגר
רפאל תשכור משרדים בפארק המדע בחיפה בכ-45 מיליון שקלההסכם, עליו חתמה רפאל מול קבוצת מבנה נדל"ן והחברה הכלכלית לחיפה, השותפות בפארק הינו לשכירות בבניין בן 8 קומות בפארק המדע וההייטק בעיר, לתקופה של 5 שנים עם אופציית הארכה
||30/10/2025 13:05
משרדים באזור רמת גן
ניתוח רבעוני: מה עשו חברות הנדל״ן המניב והאם השווי מצדיק את העליות?מרבית החברות דיווחו על תפוסות גבוהות, עלייה ב-NOI ורווחי שערוך נאים, לצד לחץ מתמשך מהוצאות מימון ריאליות ודשדוש בשוק המשרדים; האם הדוחות מצדיקים את העליות בסקטור?
||10/09/2025 11:37
עוזי לוי  מבנה נדלן קרדיט עופר חן דוחות
מבנה רושמת יציבות בהכנסות, מאשררת תחזיות לשנהמבנה סיימה את הרבעון השני עם NOI מנכסים זהים הישראל שעלה ב-1.3% אך ירד במבט כללי, ורווח נקי של 210 מיליון שקל בשל שערוך בפרויקט הסוללים, תוך שהיא מאשררת את תחזיותיה לשנת 2025
||17/08/2025 11:38
עוזי לוי דוחות
מבנה: הרווח הנקי זינק ב-85% ל-211 מיליון שקלה-NOI מנכסים זהים בישראל ברבעון הראשון של שנת 2025 עלה בכ-0.4% לכ-197 מיליון שקל, בהשוואה לכ-196 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; ה-NOI הכולל מנכסים מניבים ברבעון הראשון של שנת 2025 הסתכם בכ-207 מיליון שקל, בהשוואה לכ-210 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
||21/05/2025 09:38
עוזי לוי מנכל מנורה נדלן
מבנה: עליה של 11% ברווח הנקי - 136 מ' שקלה-NOI מנכסים זהים בישראל ברבעון הרביעי של שנת 2024 עלה בכ-3% לכ-191 מיליון שקל, בהשוואה לכ-185 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2023; החברה תחלק דיבידנד לבעלי המניות בסך של 70 מיליון שקל, בנוסף הודיעה על מתווה לרכישה עצמית של מניות החברה בסכום של עד 300 מיליון
||12/03/2025 10:10
בניין הבורסה סקירה
הבנקים קפצו ב-2.3%, קרור קפצה ב-8%, שטראוס ב-6.2%
||24/11/2024 15:50
עוזי לוי מנכל מנורה נדלן דוחות
מבנה: הרווח עלה ל-123 מיליון שקל; אושררו תחזיות ההכנסות והרווחהחברה רשמה ירידה קלה ב-FFO כתוצאה מעלייה בהוצאות ריבית ותפעול. אשררה את תחזיות ה-NOI וה-FFO שעלו ברבעון הקודם לטווח של 840-860 מיליון שקל ו615-635 מיליון בהתאמה. תחלק דיבידנד של 50 מיליון שקל
||24/11/2024 08:00
בניין הבורסה סקירה
הבנקים עלו ב-0.8%; פוםוום זינקה ב-33%, שוב אנרגיה ב-8.5%
||22/09/2024 15:50
מציג דף 1 מתוך 54

הודעות בורסה

לכל הודעות הבורסה +
אין הודעות