Green2Pass
צילום: Green2Pass

המתחרה הקטנה של מובילאיי בגיוס משקיעים - שווה לשמוע

Green2Pass מגייסת בגיוס SAFE דרך פלטפורמת PIPELBIZ. לחברה טכנולוגיה ייחודית בתחום הלידארים והיא מכוונת לשוק ענק
נושאים בכתבה השקעה פיפלביז

מובילאיי זינקה ביום הראשון בוול סטריט ב-40% לשווי של 23 מיליארד דולר. לחברת Green2Pass טכנולוגיה בתחום הלידארים שזה בעצם "העיניים של הרכב האוטונומי", היא בשוק של מובילאיי, שוק שפרופ' אמנון שעשוע הגדיר כשוק של מאות מיליארדים תוך כמה שנים.

Green2Pass יוצאת לסבב גיוס הון במסגרת פלטפורמת גיוס המונים פיפלביז והיא עושה זאת באמצעות מכשיר SAFE, אשר מבטיח הנחה משמעותית עבור המשקיעים בגיוס ההון הבא של החברה.

לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ >

על הטכנולוגיה הייחודית

החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית, מוגנת פטנטים למניעת תאונות דרכים ותאונות רכבות באמצעות גילוי אובייקטים במרחב הנסיעה בטווחים שמאפשרים בלימה ותיקון טעויות אנוש. היא מתבססת על טכנולוגית ייחודית - LIDAR 10D, שצפויה להיות חלק מהתקינה והגדרת דירוג בטיחות בתעשיית הרכב ולהיות פקטור משמעותי ומכריע בסטנדרט דירוג הבטיחות של רכבים.

 

הטכנולוגיה של החברה  מעוררת עניין בתעשיית ה-Anti-Drone להגנה על המרחב האווירי המתפתח של רחפנים שהפך ל"שדה קרב" עבור ארגוני טרור, לערוץ הברחות עבור ארגוני פשע ולמרחב ריגול מדיני ואזרחי.

הטכנולוגיה של החברה זכתה להכרה כטכנולוגיה פורצת דרך, על ידי רשות לחדשנות והחברה עתידה להתחיל ניסוי סטאטי ברכבים במימון הרשות, לאחר שהוכיחה את יישומה ויעילותה.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

החברה מכוונת את שיווק והטמעת הטכנולוגיה לתעשיות עתירות משאבים שצמאות לפתרון הטכנולוגי שיעניק להן יתרון מסחרי. הטכנולוגיה של החברה מיועדת לשיווק ומסחור בתעשיית הרכב העולמית בכלל ולתעשיית הרכבים האוטונומיים בפרט, לתעשיית הרכבות ושוק ההגנה והצבאי.

ייחודיות המוצר של Green2Pass

הרכבים האוטונומיים זה העתיד. רוב החזאים והאנליסטים מעריכים שתוך שנים בודדות נתחיל לראות אותם בקצב הולך וגובר. בסופו של דבר – הרכבים האוטונומיים ישתלטו על הכבישים באופן מוחלט. זה שינוי תפיסתי גדול לעומת המצב הקיים, וזה בדרך. חברות הרכבים עובדות על הרכבים האוטונומיים, חברות השבבים עובדים על שבבים ייחודיים לרכבים כאלו, חברות נוספות מפתחות את המכשור המיוחד לרכבים מסוג כזה, כשליבת הפיתוח היא ביכולות הראייה של הרכב.

לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ >

קיימות מספר טכנולוגיות כאשר טסלה עובדת עם טכנולוגיה שהיא פיתחה בעצמה, מובילאיי שבשליטת אינטל עובדת על טכנולוגיה שהיא פיתחה, כשלכל פיתוח יש יתרונות וחסרונות. יש עוד מספר אפשרויות כש- Green2Passמציעה פתרון לו יתרונות משמעותיים, לרבות: הפקת תמונה ברזולוציה גבוהה שמכילה אינפורמציה מ-10 ממדים שונים, מיפוי פרטים ונתונים עד רמת פיקסל בודד; השגת טווחי גילוי ארוכים באמצעות סנסור קטן, קל ודל הספק יחסית לקיים בשוק.

יתרונות נוספים של הסנסור - יכולת גילוי אובייקטים מוסתרים, מדידה רציפה של טווח ומהירות האובייקט, יכולות גילוי וזיהוי גבוהות יחסית לקיים בשוק, FAR (אחוז גילוי שווא - שואף לאפס) נמוך מאוד יחסית לקיים בשוק. והכי חשוב המערכת עובדת 24/7 - בכל תנאי תאורה ובכל תנאי מזג אוויר.

 

מנהלי החברה מסבירים כי למוצר של החברה יש יכולת טובה משל המוצרים הקיימים בשוק. הם מסבירים כי עקיפה היא מהגורמים המרכזיים לתאונות דרכים בעולם. על מנת לבצע "עקיפה בטוחה" נדרש לזהות תנועת רכב בנתיב הנגדי במרחק של 850 מטר לפחות. לגישתם, הטכנולוגיות שזמינות כיום אינן מבצעות זיהוי במרחק מתאים לעקיפה בטוחה ומוגבלים לזהות רכבים בטווח סכנה של לא יותר מכמה עשרות מטרים עקב מגבלת תנאי תאורה ותנאי מזג אוויר, מרחק שאינו מאפשר לצאת לעקיפה בטוחה או להתריע מפני התנגשות אפשרית. המערכת של החברה מאפשרת עקיפה בטוחה.

כיום, מסבירים בחברה, באף אחד משווקי המטרה אין טכנולוגיה בסטנדרטים וביכולות של הטכנולוגיה שפותחה בחברת Green2Pass. החברה נמצאת בתהליך פיתוח מואץ ועתידה להתחיל את הניסויים של המערכת להתקנה ברכבים כ-ADAS בשנה הקרובה.

פוטנציאל השוק

החברה פועלת במקביל במספר שווקי ענק בעולם ומכוונת את הטכנולוגיה שלה ליישום במגוון אמצעים תחבורתיים.

השוק העולמי של מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) מוערך ב-28.45 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 10.2% בשנה (2022-2028) ועתיד להגיע להיקף של 60.54 מיליארד דולר עד 2028.

השוק העולמי של הרכבים האוטונומיים הוערך ב-20.3 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 13.3% בשנה (2022-2030) ועתיד להגיע להיקף של 62.4 מיליארד דולר עד 2026.

השוק העולמי של הרכבות החכמות הוערך ב-26 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 9.6% בשנה (2022-2026) ועתיד להגיע להיקף של 41.2 מיליארד דולר עד 2026.

החברה נמצאת בימים האלו בגיוס משקיעים ב-SAFE דרך PIPELBIZ ומאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-60,000 שקל.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    Business 10/11/2022 11:03
    הגב לתגובה זו
    במקום להביא את פאולה וליאון בתור ממליצים .... תביאו מומחים טכנולוגיים ודעתם . אני בחוץ בגלל חוסר מידע מספק . בהצלחה להם .
  • טוב 13/11/2022 13:13
    הגב לתגובה זו
    בלינק ישנם מומחים- משרד הביטחון ורשות החדשנות וזה לא מספיק בשבילך?
  • 1.
    נשמע כמו חברה מבטיחה ביותר! ישר כוח (ל"ת)
    לירון 10/11/2022 08:31
    הגב לתגובה זו
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר". עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> "אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק." על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022. Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות. על Well-Beat Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים, Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם. החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>