Green2Pass
צילום: Green2Pass

המתחרה הקטנה של מובילאיי בגיוס משקיעים - שווה לשמוע

Green2Pass מגייסת בגיוס SAFE דרך פלטפורמת PIPELBIZ. לחברה טכנולוגיה ייחודית בתחום הלידארים והיא מכוונת לשוק ענק
נושאים בכתבה השקעה פיפלביז

מובילאיי זינקה ביום הראשון בוול סטריט ב-40% לשווי של 23 מיליארד דולר. לחברת Green2Pass טכנולוגיה בתחום הלידארים שזה בעצם "העיניים של הרכב האוטונומי", היא בשוק של מובילאיי, שוק שפרופ' אמנון שעשוע הגדיר כשוק של מאות מיליארדים תוך כמה שנים.

Green2Pass יוצאת לסבב גיוס הון במסגרת פלטפורמת גיוס המונים פיפלביז והיא עושה זאת באמצעות מכשיר SAFE, אשר מבטיח הנחה משמעותית עבור המשקיעים בגיוס ההון הבא של החברה.

לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ >

על הטכנולוגיה הייחודית

החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית, מוגנת פטנטים למניעת תאונות דרכים ותאונות רכבות באמצעות גילוי אובייקטים במרחב הנסיעה בטווחים שמאפשרים בלימה ותיקון טעויות אנוש. היא מתבססת על טכנולוגית ייחודית - LIDAR 10D, שצפויה להיות חלק מהתקינה והגדרת דירוג בטיחות בתעשיית הרכב ולהיות פקטור משמעותי ומכריע בסטנדרט דירוג הבטיחות של רכבים.

 

הטכנולוגיה של החברה  מעוררת עניין בתעשיית ה-Anti-Drone להגנה על המרחב האווירי המתפתח של רחפנים שהפך ל"שדה קרב" עבור ארגוני טרור, לערוץ הברחות עבור ארגוני פשע ולמרחב ריגול מדיני ואזרחי.

הטכנולוגיה של החברה זכתה להכרה כטכנולוגיה פורצת דרך, על ידי רשות לחדשנות והחברה עתידה להתחיל ניסוי סטאטי ברכבים במימון הרשות, לאחר שהוכיחה את יישומה ויעילותה.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

החברה מכוונת את שיווק והטמעת הטכנולוגיה לתעשיות עתירות משאבים שצמאות לפתרון הטכנולוגי שיעניק להן יתרון מסחרי. הטכנולוגיה של החברה מיועדת לשיווק ומסחור בתעשיית הרכב העולמית בכלל ולתעשיית הרכבים האוטונומיים בפרט, לתעשיית הרכבות ושוק ההגנה והצבאי.

ייחודיות המוצר של Green2Pass

הרכבים האוטונומיים זה העתיד. רוב החזאים והאנליסטים מעריכים שתוך שנים בודדות נתחיל לראות אותם בקצב הולך וגובר. בסופו של דבר – הרכבים האוטונומיים ישתלטו על הכבישים באופן מוחלט. זה שינוי תפיסתי גדול לעומת המצב הקיים, וזה בדרך. חברות הרכבים עובדות על הרכבים האוטונומיים, חברות השבבים עובדים על שבבים ייחודיים לרכבים כאלו, חברות נוספות מפתחות את המכשור המיוחד לרכבים מסוג כזה, כשליבת הפיתוח היא ביכולות הראייה של הרכב.

לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ >

קיימות מספר טכנולוגיות כאשר טסלה עובדת עם טכנולוגיה שהיא פיתחה בעצמה, מובילאיי שבשליטת אינטל עובדת על טכנולוגיה שהיא פיתחה, כשלכל פיתוח יש יתרונות וחסרונות. יש עוד מספר אפשרויות כש- Green2Passמציעה פתרון לו יתרונות משמעותיים, לרבות: הפקת תמונה ברזולוציה גבוהה שמכילה אינפורמציה מ-10 ממדים שונים, מיפוי פרטים ונתונים עד רמת פיקסל בודד; השגת טווחי גילוי ארוכים באמצעות סנסור קטן, קל ודל הספק יחסית לקיים בשוק.

יתרונות נוספים של הסנסור - יכולת גילוי אובייקטים מוסתרים, מדידה רציפה של טווח ומהירות האובייקט, יכולות גילוי וזיהוי גבוהות יחסית לקיים בשוק, FAR (אחוז גילוי שווא - שואף לאפס) נמוך מאוד יחסית לקיים בשוק. והכי חשוב המערכת עובדת 24/7 - בכל תנאי תאורה ובכל תנאי מזג אוויר.

 

מנהלי החברה מסבירים כי למוצר של החברה יש יכולת טובה משל המוצרים הקיימים בשוק. הם מסבירים כי עקיפה היא מהגורמים המרכזיים לתאונות דרכים בעולם. על מנת לבצע "עקיפה בטוחה" נדרש לזהות תנועת רכב בנתיב הנגדי במרחק של 850 מטר לפחות. לגישתם, הטכנולוגיות שזמינות כיום אינן מבצעות זיהוי במרחק מתאים לעקיפה בטוחה ומוגבלים לזהות רכבים בטווח סכנה של לא יותר מכמה עשרות מטרים עקב מגבלת תנאי תאורה ותנאי מזג אוויר, מרחק שאינו מאפשר לצאת לעקיפה בטוחה או להתריע מפני התנגשות אפשרית. המערכת של החברה מאפשרת עקיפה בטוחה.

כיום, מסבירים בחברה, באף אחד משווקי המטרה אין טכנולוגיה בסטנדרטים וביכולות של הטכנולוגיה שפותחה בחברת Green2Pass. החברה נמצאת בתהליך פיתוח מואץ ועתידה להתחיל את הניסויים של המערכת להתקנה ברכבים כ-ADAS בשנה הקרובה.

פוטנציאל השוק

החברה פועלת במקביל במספר שווקי ענק בעולם ומכוונת את הטכנולוגיה שלה ליישום במגוון אמצעים תחבורתיים.

השוק העולמי של מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) מוערך ב-28.45 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 10.2% בשנה (2022-2028) ועתיד להגיע להיקף של 60.54 מיליארד דולר עד 2028.

השוק העולמי של הרכבים האוטונומיים הוערך ב-20.3 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 13.3% בשנה (2022-2030) ועתיד להגיע להיקף של 62.4 מיליארד דולר עד 2026.

השוק העולמי של הרכבות החכמות הוערך ב-26 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 9.6% בשנה (2022-2026) ועתיד להגיע להיקף של 41.2 מיליארד דולר עד 2026.

החברה נמצאת בימים האלו בגיוס משקיעים ב-SAFE דרך PIPELBIZ ומאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-60,000 שקל.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    Business 10/11/2022 11:03
    הגב לתגובה זו
    במקום להביא את פאולה וליאון בתור ממליצים .... תביאו מומחים טכנולוגיים ודעתם . אני בחוץ בגלל חוסר מידע מספק . בהצלחה להם .
  • טוב 13/11/2022 13:13
    הגב לתגובה זו
    בלינק ישנם מומחים- משרד הביטחון ורשות החדשנות וזה לא מספיק בשבילך?
  • 1.
    נשמע כמו חברה מבטיחה ביותר! ישר כוח (ל"ת)
    לירון 10/11/2022 08:31
    הגב לתגובה זו
ovoמסך
צילום: OVO

ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו

השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.

נושאים בכתבה פיפלביז

לכן, משקיעים מתוחכמים מחפשים "שמות מוכרים" מבין היזמים ומנהלי הפירמות, זה מגדיל את סיכויי ההצלחה. הסטארטאפ שנציג היום הוא יוזמה של היזם הסדרתי ד"ר גלעד זלוטקין בעל רקורד של 3 אקזיטים מנהל תחום הענן ברדוור לשעבר ובכיר בסיסקו ישראל. לצידו צוות ניהולי עתיר ידע וניסיון מקצועי, יזמי ועסקי. אז במקרה של OVO Automotive – יש את האנשים המתאימים וזה הרבה מאוד, ומה עם הרעיון והכיוון של החברה? מוצר ייחודי בשוק גדול OVO Automotive שפועלת בשוק הרכבים המקושרים שהוערך אשתקד בהיקף של 59.7 מיליארד דולר ונמצא בצפי צמיחה של יותר מ-18% בשנה (2021-2028), היא החברה הראשונה שמאפשרת הרצת אפליקציות בענן ושידורם (streaming) למסך הרכב. זו בשורה לתחום ובמיוחד לייצרני ויבואני הרכבים שכן מדובר על פלטפורמת ענן (SaaS) שמאפשרת למכור לצרכן שירותי ערך מוסף. החברה נמצאת כעת בתהליך של גיוס SAFE דרך פלטפורמת ההמונים של פיפלביז. מדובר בגיוס שמאפשר למשקיעים להיכנס כבעלי מניות בחברה ולהנות מהנחה משמעותית על מחיר המניה הצפוי בגיוס העוקב. הגיוס  פתוח רק ל-35 ניצעים. החברה הגישה בקשות לרישום פטנטים על הגישה החדשנית של שימוש בטכנולוגיה ברכבים ולהערכת הנהלתה היא נמצאת ביתרון של חלוציות טכנולוגית שיוצרת פער של כמה שנים על פני מתחרים שעתידים להופיע. לחברה ארבעה שיתופי פעולה אסטרטגיים לתהליך פיתוח פתרונות הענן שלה לרכבים מקושרים. בין שיתופי הפעולה גם לקוחות פוטנציאליים. בין המשקיעים בחברה - קרן Regah Ventures השקיעה בחברה יחד עם עוד משקיעים פרטיים (ביניהם נמצאים מנכ"ל סקייפ לשעבר ושותף בבנצ׳מרק קפיטל, קרן ההון סיכון מעמק הסיליקון). גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE  אז יזם סדרתי, ניהול של צוות מנוסה, רעיון מוביל, משקיעים בעלי שם ושותפות מהתעשייה. וזה לא הכל. החברה נמצאת במקום ובזמן שצריכים אותה - הפתרון של OVO עתיד ליצור הכנסות ורווחים ללקוחות בתעשיית הרכב אשר סופגים ירידה משמעותית ברווחיות בשנים האחרונות. הגופים הענקיים האלו נמצאים בהשקעות עתק בדור העתיד של הרכבים כשלצד התחרות , הרווחיות שלהם נשחקת. הם משוועים להכנסות והפתרון של OVO יכול להיות חלק מסל המוצרים הרחב שלהם. הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות:  הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב. שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים. גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE