- מתוכנית לילדים לפרסומת למבוגרים: הקמפיין של דליק ווליניץהמגיש המיתולוגי של "שמיניות באוויר" נבחר לפרזנטור של "שטיינר מכשירי שמיעה" לאחר שהיה בעצמו לקוח שלהם. הקמפיין שהפיק משרד הפרסום של אייל בלכמן, מוערך במאות אלפי שקלים
- הסכם בין i24NEWS למרכז התקשורת הלאומי של בחרייןההסכם יאפשר ל-i24NEWS לזכות בסיקור אירועים מקומיים ולקבל חומרים בלי להחזיק בנציגות או עובדים. במקביל הערוץ יוכל אף הוא לספק חומרים לתקשורת בבחריין
- הסלואו של קשת: רוקדים עם כוכבים מתפוצצת על המסךריאליטי הריקודים עבר בעשירית האחוז את פרק ההשקה עם 24.5%, פי שלושה מהסרט של רשת "נוכל הטינדר מדבר". פערים גדולים גם בגזרת החדשות
- הסופרבול: הופעת מחצית מעולה, דרמה בסיום ו-100 מיליון צופיםאחרי השפל של שנה שעברה, שלשום נרשם זינוק במספר האמריקאים שצפו בדרמה בסיומה ניצחה הל"א ראמס את הסינסינטי בנגלס. משחקי החורף ששודרו לאחר מכן, נהנו מהמקפצה ורשמו שיא
- איתן שם טוב יהיה מנכ"ל משותף במשרד היח"צ אפרתי תקשורתשם טוב יעבוד לצידה של מאיה אפרתי אידלסון, בעלים ומנכ"לית משותפת, וימשיך לטפל בלקוחות אסטרטגיים, ופיתוח עסקי ודיגיטל בתחומי שוק ההון, הנדל"ן, התעשייה והרכב
- מסע השופינג של yes: במו"מ לשילוב נטפליקס בחשבוניתשנים אחרי פרטנר, ושבוע לאחר ש-yes חתמה על עסקת ענק עם דיסני פלוס, החברה רוצה לסלוק גם את נטפליקס. טרם סוכמה האפשרות להנחה ללקוחות שישלבו גם את שירות נטפליקס
- בגלל פוסט באינסטגרם: יהודה נהרי דורש 1.5 מ' ש' מגיא פינסעם התפוצצות הפרשה במסגרתה טען השחקן כי הוטרד ע"י אסי עזר, נתן עמוד האינסטגרם של פינס את הרושם כאילו התפקיד שקיבל בסדרה קשור לפרשה. כעת שלח נהרי מכתב התראה לפני תביעה
- תקציב הפרסום של תאגיד השידור כאן יוצא למכרזתשדירי השירות בטלוויזיה והפרסומות ברדיו, הכניסו בשנת הקורונה 2020 כ-81 מיליון ש' ברוטו לתאגיד. כעת יוצא המכרז למי שינהל את האופרציה סביב הפרסום בתאגיד. משרדי פרסום וגופי תקשורת אינם רשאים להתמודד
- הפועל ת"א הפתיעה את מכבי בכדורסל: כמה צפו במשחק?הניצחון הענק של הפועל בחצי גמר גביע המדינה רשם 3.4%. בערוצים המסחריים ערב מנומנם לחלוטין
- גנץ לאחר סערת ברדוגו: "אין מקום לתחנה צבאית בישראל"שר הביטחון התייחס לסערה סביב התחנה הצבאית, הצהיר כי לא התערב בתכניה ולא התראיין אליה כבר יותר משנה, ואמר כי הוא פועל להקמת ועדת איתור למינוי מפקד לתחנה