- שיא לשוק הפרסום בישראל: 4.6 מיליארד שקל - זינוק של 13% ב-2021עוגת הפרסום זינקה בשנה החולפת ביחס לשנת פריצת הקורונה ב-2020. עפ"י יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בפרסום בדיגיטל גדלה אך הנתח ירד במקצת, וגם עליו שולטות גוגל ופייסבוק. התאוששות בפרסום בקולנוע ובשילוט החוצות
- רוקדים עם כוכבים חזרה אחרי עשור - והתפוצצה על המסךרוקדים רשמה שיא רייטינג של שנתיים עבור השקות, עם 24.4%, ובפער ענק מהישרדות שהסתפקה ב-11.8%. פער גדול גם בחדשות
- יש מחליף לצביקה ליבליך: מונה סמנכ"ל שיווק ומכירות לקשת
יובל אפרתי ששימש 20 שנה במגוון תפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים, אבל בלי ניסיון בעולם הטלוויזיה, יחליף את סמנכ"ל השיווק המיתולוגי של קשת צביקה ליבליך שפרש לאחרונה
- בלי משרד פרסום: 2 מיליון ש' לקמפיין של יבואנית מוצרי החשמלהיבואנית Unico עולה בקמפיין ראשון בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות עבור המותגים Tineco ו-Valera. הקמפיין הופק אין-האוס
- דרישה לפיטוריו של מגיש בכאן בשל ציוץ נגד ישראל"בצלמו" פנה לנציבות שירות המדינה לאחר שאמל עוראבי, שמגיש פינה ב"מהצד השני", רטוויט ציוץ של אמנסטי שקבע כי ישראל מפעילה אפרטהייד גם בשטחים וגם בתחומי ישראל נגד ערבים. חברת ההפקה: "מדובר במחזור של פרסומים"
- בהשקעה של 6 מיליון ש': מזרחי טפחות עוקץ את המתחריםעם סגירת סניפים וצמצום כ"א שעוסק בשירות ללקוחות, הבנקים מנסים לעשות פניית פרסה תדמיתית. בקמפיין חדש, החליטו במזרחי לצחוק על הבנקים המתחרים ולחדד את תפיסת השירות של הבנק עצמו
TV
מה מסוכן - קורונה או חיסונים? תלוי איפה אתם צורכים חדשותעוד רגע אנחנו "חוגגים" שנתיים לקורונה. כמה התקשורת מעצימה את הדרמה, ועד כמה הרשתות החברתיות מכחישות שקורה בכלל משהו. עדי ברזילי בטור כפול- המסעדה הבאה צמודה לנינג'ה - בזכות הדרבי והתקלה ב-yesשפל לנינג'ה ישראל של 13.8% מול 13.2% למסעדה הבאה. הניצחון של מכבי ת"א על הפועל רשם 8%. תיקו בין פגוש את העיתונות למטה. יום ו': פערים גדולים בין קשת לרשת כל היום
- מי ניצחה אתמול ברייטינג - המסעדה החדשה ברשת או עובדה בקשת?וגם - מה הרייטינג של "תוכנית חיסכון" ובכמה גדולה קשת מרשת?
- האם ברדוגו הודח פוליטית? סקר גולשיםעלה לשידור בתוכניתו השבועית בשישי עם משה שלונסקי, אמר: "אתמול הודחתי מתוכניתי למרות נתוני האזנה גבוהים. זו הדחה פוליטית שמטרתה להשתיק קול ביקורתי". עם סיום דבריו ירד משידור