- אחרי עסקת המיליונים: מה קשור ואלקטרה יעלו הערב בקמפייןהשלישייה שתקבל שישה מיליון שקל לשלוש שנים, נכנסת לתחום הסוער של עולמות המיזוג, עם תדיראן והפרזנטור שלה מורגן פרימן, וטורנדו עם רותם סלע. הערב יעלה הקמפיין
- סוכן השחקנים מאיר קוטלר מונה למשנה בכיר למנכ"ל רשת 13קוטלר יחליף את סמנכ"ל התוכן הפורש עמי גלאם, ויקבל סמכויות נרחבות יותר - גם כראש זרוע התוכן של רשת בארץ ובחו"ל. השאלה הנשאלת: כיצד סוכן שחקנים יכול להיות מועסק על ידי אחד הגופים המשמעותיים בשוק הטלוויזיה, ומה יגידו על כך המתחרים
- הכתב לענייני ערבים גל ברגר מונה למנהל כאן רשת ב'ברגר, שעובד ברשת ב' מ-2006 וב-2017 מונה למנהל הדסק הערבי והפלסטינאים בחטיבה האחודה לטלוויזיה ולרדיו, יחליף את שרון עמית שהודיעה לפני כחודשיים על פרישתה מהתאגיד
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%פרק יום העצמאות שיועד לחמישי בערב, נדחה למוצ"ש. הממוצע העונתי של ארץ רשם 18.9%. מנגד קיבלה שנות ה-90 12.3%. צמוד בפרה-פריים
- כשדיסני פלוס ו-FREETV נושפות בעורף: המהלך של פרטנר TVחברת התקשורת משיקה את פרטנר TV FUTURE משיקה אפליקציית תוכן ב-49 ש' בלבד, או ב-99 ש' כולל נטפליקס, ללא ממיר לבעלי טלוויזיות חכמות. הערב תעלה בקמפיין למהלך בכיכובו של סטטיק
- ביל גייטס על מאסק ורכישת טוויטר: "עלול להחמיר את הפייק ניוז"מה המטרה של מאסק ברכישת טוויטר? ביל גייטס מעלה את החשש שהפצת מידע שקרי ומוטעה תתרחב: "איך הוא מרגיש עם אמירה 'חיסונים הורגים אנשים'?" תהה; מנגד - גייטס החמיא למאסק על עבודה טובה בטסלה וב-SpaceX ואמר שצריך להגיע עם ראש פתוח ולא לזלזל במאסק
- התוכנית של אילון מאסק לגבות כסף מחלק ממשתמשי טוויטרחברות וגופים ממשלתיים נמצאים על הכוונת של הבעלים החדשים של טוויטר, והן עשויות להידרש לשלם "תשלום קל". מאידך, מדיניות חופש הביטוי שינסה מאסק לקדם, עשויה להתנגש עם החששות של מפרסמים מהתגברות שיח פוגעני ואלים ברשת
רייטינג
30% צפו בטקס יום הזיכרון הממלכתי בערוצים קשת ורשתמדובר על נתונים דומים ביחס לשנה שעברה, כאשר היחס הוא כשניים לאחד לטובת קשת. שרים בכיכר בקשת הניב 16.7%, ובמותם ציוו ברשת עם 7.5%- גנץ מזמז זמן בבחירת מפקד קבוע לגל"צ; עכשיו בג"צ יתערבשמונה חודשים לאחר שגלית אלטשטיין מונתה למ"מ מפקדת גל"צ, עמותת הצלחה עתרה לבג"צ נגד שר הביטחון, הרמטכ"ל והיועמ"שית בדרישה להקמת ועדת איתור
- הקמפיין שינסה לשכנע אתכם לנסות תחליפי בשר במנגל של יום העצמאותלקראת יום עצמאות, מותג תחליפי הבשר ביונד מיט עולה עם קמפיין שילוט חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, וינסה לשכנע את הישראלים לוותר על הסטייקים והפרגיות