שלמה קרעי הליכוד
צילום: הגר כהן

תוכנית משרד התקשורת: ביטול הרשות השנייה; הנגשת שידורי ספורט

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי הציג בפני ועדת הכלכלה את עיקר התכנית השנתית של המשרד; פתיחת שוק השידורים והרדיו לתחרות מלאה, חובת פרישה מלאה של סיבים אופטיים עד סוף השנה והפיכת ישראל למסדרון תקשורת בינלאומי
איתן גרסטנפלד | (6)

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי הציג בפני ועדת הכלכלה בראשות ח"כ דוד ביטן את תוכנית העבודה השנתית של המשרד בראשותו. בין היתר, יפעל המשרד לפתיחת שוק השידורים והרדיו לתחרות מלאה, ויפעל להנגשת שידורי ספורט לכלל הפלטפורמות.

אחד הנושאים המרכזיים בתוכנית המשרד, נוגע לעדכון הרגולציה בשוק השידורים והרדיו. על פי התוכנית, בכוונת המשרד להוביל לפתיחת השוק לתחרות מלאה תוך הסרת חסמים שיביאו להוזלת מחירים, ביטול מועצת הכבלים הלוויין ומועצת הרשות השנייה והקמת גוף מאסדר רזה ללא התערבות בתוכן, חובת הפקת מקור לכלל השחקנים בשוק המקומי והבינלאומי, ביטול הצורך ברישיונות לערוצי טלוויזיה ופתיחת שוק הרדיו הפרטי לשידור בפרישה ארצית.

כמו כן, יפעל המשרד להרחבת פרישת תשתיות הדור החמישי, שיפור הכיסוי והקליטה ברכבות, בכבישים ובמנהרות, בדגש על הפריפריה, איו"ש ואזורי הגבולות. זאת לצד פרישת רשת מתקדמת ב-85% ממשקי הבית בכל רחבי הארץ וחובת פרישה של 100% עד סוף 2023, תוכנית לסגירת רשתות הנחושת, הפיכת ישראל למעצמת תקשורת טכנולוגית והגברת ההשקעות הבינלאומיות.

בשורה נוספת נוגעת לכוונה להנגיש את שידורי הספורט לכל הפלטפורמות, כשלראשונה תעוגן בחקיקה חובת הנגשת שידורי הספורט בכל פלטפורמה כולל בסלולר. לדברי השר קרעי הוא נפגש לאחרונהעם מנכ"ל צ'רלטון בעניין: "ביקשתי מהם לעשות את זה בעצמם וזה לא קרה עדיין. מבחינתי חיילים זה הכי חשוב, ובחוק השידורים החדש כל ערוץ ספורט יהיה חייב למכור תכניו בכל ממשק ובכל טכנולוגיה. כדאי להם לעשות את זה בעיקר לחיילים, אבל אם לא אז זה יהיה בחוק".

לבסוף, התוכנית שמה לה למטרה להפוך את ישראל למסדרון תקשורת בינלאומי, כשבקרוב תוצג התוכנית המלאה שתמצב את ישראל כמסדרון תקשורת בינלאומי במטרה להביא להשקעות בינלאומיות.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    הרב דורס 07/06/2023 15:50
    הגב לתגובה זו
    לסגור את כל הרשתות והדאר ולהחזיר את יונות הדואר ורצים על גמלים וחמורים .. קרעי שמור על לשונך שלא תתנתק לעכוזו של השקרן ..
  • 4.
    שר מעולה תמשיך ותצליח להפוך את ישראל למדינה מובילה ! (ל"ת)
    שלמה 07/06/2023 15:33
    הגב לתגובה זו
  • משה הסטנדאפיסט 08/06/2023 07:30
    הגב לתגובה זו
    זו אמורה להיות בדיחה ?
  • 3.
    לא מאמין 07/06/2023 14:56
    הגב לתגובה זו
    קרעי שולף רשימת שטויות שלא ניתן לממש אותן מבלי לייצר צימוד חזק בין משקיעים לרגולטור (קרעי). סוג של שטויות מיוקקות . תרשמו ...
  • 2.
    מדהים (ל"ת)
    אנונימי 07/06/2023 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד. (ל"ת)
    כ.ד 07/06/2023 13:18
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״