- הערב העצוב של רשת: 6% למהדורה, רק 4% בלב הפריים-טייםרשת שיבצה את "קעקועים" עם אסף גרניט מול חתונה ממבט ראשון. התוצאה: 4% לגרניט, 20.2% לקשת. וכמה עשה מפגש הענקים בליגת העל בכדורגל?
- מאסק: "השעיית טראמפ מטוויטר- החלטה גרועה וטיפשית בצורה קיצונית"מייסד טסלה שפועל בימים אלה להשלים את רכישת טוויטר אומר כי הוא למעשה יפתח מחדש את החשבון של נשיא ארה"ב לשעבר
- נגזר עונשם של תוקפי צוות כאן חדשות: 22 חודשי מאסר וקנסיוסף פרץ ויוסף מעתוק תקפו את הכתב יואב זהבי והצלם רוליק נוביציקי שהגיעו לסקר אירועים בשכונת התקווה במהלך מבצע שומר החומות לפני שנה בדיוקץ בנוסף הם יפצו את השניים ב-12.5 אלף שקל כל אחד
- ?פונקציה חדשה בוולט: גייסה מנהל שיווק חדשעל רקע התרחבות הפעילות הקמעונאית של וולט, היא מינתה את יוסי ארדמן, שעד כה שימש כמנהל תחום דיגיטל בביטוח ישיר ולפני כן עבד בחברת האונליין הבריטית AO.com
- 150 א' ש' תביעה על הציוץ המכפיש שהפיל בפח עיתונאים בכיריםציוץ של עו"ד גליה שמילוביץ על כך שיצחק גבאי שגייס כספים למימון משפט נתניהו הוא אותו אדם שהצית את ביה"ס הדו-לשוני, שותף ע"י ברק רביד בטוויטר ופורסם ע"י רותם שטרקמן במרקר. בהמשך הוסרו הציוצים ופרסום. כעת הגישה עמותת בצלמו תביעת לשון הרע
- עסקת ענק בין קשת לאורבניקה - תמורת 60 מיליון שקלקשת ממשיכה להיכנס לשותפויות עם חברות במשק, והפעם תקבל 4.99% מרשת אורבניקה שבבעלות קבוצת קסטרו-הודיס. בתמורה היא תעניק זמן פרסום בכל הפלטפורמות שלה. הדבר מעניק שווי של כ-1.2 מיליארד שקל לאורבניקה לפני הנפקה
- ככה פותחים עונה: רייטינג נהדר לחתונה ממבט ראשון - 21.7%התוכנית רשמה את ההשקה הגבוהה ביותר שלה בערוץ 12. מנגד המקור הסתפקה בפחות מ-7%. וכמה צפו בדרמה המטורפת בכדורסל בו הפסידה מכבי תל אביב?
- גנץ כבר לא יכל להמשיך למרוח זמן - ומינה ועדה לאיתור מפקד גל"צעם בג"צ שהוגש נגדו וביקורת ציבורית על התנהלותו, הודיע הבוקר שר הביטחון על מינוי הוועדה, בה חברים אנשי צבא בהווה ובעבר, מומחית לרגולציה, ובלי אף עיתונאי
- ירידה קלה בפריים טיים לצומת מילר ואהבה חדשה
צומת מילר איבדה כמעט נקודה ל-16.8% ואהבה חדשה ירדה אל מתחת לרף 11 הנקודות. כמעט 10 נקודות פער בין שתי מהדורות החדשות
ראיון
"אנו לא הכי גדולים בטלוויזיה, לכן מאתגרים את השוק ומושכים בצמות"ביום העצמאות עלתה פרטנר עם קמפיין לשירות הטלוויזיה שלה ועקצה את yes. סמנכ"ל השיווק של פרטנר, אורי גל, מסביר מה הקו הפרסומי, איך בחרו את סטטיק לפרזנטור, ומדוע לא בטוח שנראה תוכן מקורי בשירות שלה | מדור סמנכ"לי שיווק מדברים