- שת"פ בין HOT לנטפליקס: ריימיק גרמני לסדרה "עקרון ההחלפה"הסדרה של HOT בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב, ששודרה לפני כשש שנים בישראל, תזכה לגרסה גרמנית שצילומיה יתחילו בימים הקרובים בברלין
טור
באיזו אסטרטגיה תבחר אינסטגרם כדי לנצח את טיקטוק?אינסטגרם חיקתה את טיקטוק עם פיצ'ר שנועד לסייע ליוצרי תוכן להתפרנס מהאפליקציה, ובכך להגדיל גם את הכנסותיה. אבל כמה אפשר "להשאיל" רעיונות מהמתחרה הצומחת? ובכלל - לא הגיע הזמן לחשוב על פיצ'רים מקוריים - ואיך זה קשור למעבר של המנכ"ל ללונדון- האח הגדול החזירה את רשת לראש טבלת הרייטינגמאז תחילת השבוע לא שודר האח ורשת רשמה נתונים חלשים בפריים-טיים, מול שיאי רייטינג לקשת
דוחות
פרטנר: עלייה של 24% ברווח הרבעוני ל-47 מיליון שקלהחברה הגדילה את ההכנסה ממנוי סלולר ל-49 שקל. כל חברות הסלולר חזרו ברבעון השני לצמיחה. ולמה "הקיפאון" בטלוויזיה דווקא גורם חיוך במסדרונות החברה?
דוחות
דיסני מכה תחזיות; מספר מנויי דיסני+ צמח ב-31%, המניה קופצת 6%החברה מדווחת על 152 מיליון מנויים לדיסני פלוס, זינוק ביחס לרבעון המקביל, ובסך הכל עם 221.1 מיליון מנויים לכלל מותגי הסטרימינג שלה - יותר מנטפליקס. בסופו של דבר היא מכה את תחזיות האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה- מיזם ה-TV החדש מבוסס הפרסומות של בכירי Wix וצביקה הדרשירות חינמי נולד היום בישראל שיציע ערוצים וכ-1,500 שעות טלוויזיה מקוריות ב-VOD, תמורת שידור פרסומות. הסכמים נחתמו עם ערוצי טלוויזיה ומפרסמים, אבל ההיצע בשלב זה עדיין דל יחסית
- שיא עונתי לכוכב הבא עם 22.9% - פי 4 מהפריים-טיים של רשתספיישל ושידור חוזר של שנות ה-90 רשמו 6.2% ו-5% בפריים של רשת. אויבים של כאן 11 קיבלה 4.2%
- הקרב על הבית | קשת ורשת נגד הנדל: כניעה לענקיות הבינ"לקשת ורשת חוששות מכך שתזכיר חוק השידורים לא מתייחס לשילוב פרסומות בשידורי ענקיות הסטרימינג ולגביית מס מענקיות הטכנולוגיה על הכנסות בישראל, ומכך שחברות הטלוויזיה הרב-ערוציות יוכלו לשדר ערוצי חדשות מקומיים
- עדן בן זקן והראפר איזי בקמפיין גיוס התרומות השנתי לגדולים מהחייםקמפיין הדיגיטל שיזם משרד הפרסום בריקמן יעלה היום בסושיאל, לקראת יום ההתרמה שיתקיים בשבוע הבא. בקמפיין חידשו בן זקן ואיזי את שיר מיתולוגי של דורי בן זאב
- נטפליקס ודיסני+ יחויבו להשקיע חלק מהכנסותיהן בתוכן ישראליטיוטת הצעת החוק של משרד התקשורת קובעת עוד כי חברות רב-ערוציות ישראליות יוכלו לשלב בהדרגה פרסומות, אך להשקיע נתח מהכנסה בתוכן מקורי. כמה שאלות על הפרק: האם להצעה יש סיכוי להגיע בכלל לחקיקה, והאם נטפליקס ודיסני יעלו מחירים?