- 48 הותקפו, 20 ע"י כוחות הביטחון: השנה הכואבת שהייתה לעיתונאים בישראלאירועי שומר החומות ריכזו את חלק גדול ממקרי האלימות עם 20 עיתונאים שהותקפו ע"י מפרי סדר, משטרה וצבא. רק בשני מקרים הוגשו כתבי אישום - באחד מהם על תקיפת צוות כאן 11 בשוק התקווה. היום הגיש ארגון העיתונאים דוח סיכום לשר לביטחון פנים
- אחרי שנתיים מוצלחות: סמנכ"לי כספים חדשים לרשת וחדשות 13על רקע הנתונים הפיננסיים המשופרים שמשאיר אחריו אבי בן טל, חשבת רשת ליטל גלמידי מונתה לסמנכ"לית הכספים של החדשות במקומו של עשהאל בן יעקב שמונה לסמנכ"ל רשת
- משתמשי פייסבוק ואינסטגרם? אסור לכם לקרוא למותו של פוטיןבכיר במטא הודיע כי ברשתות שבבעלותה אסור לייחל למותם של ראשי מדינות, אבל לא ניתן למנוע מהאוקראינים "להביע את התנגדותם על כוחות הצבא הפולשים". אחרי פייסבוק, השבוע נחסמה גם הגישה לאינסטגרם וברוסיה בודקים הכרזה על מטא כ"ארגון קיצוני"
ראיון
"טאלנטים יודעים שהם חייבים פודקאסט כדי לטפח את המותג האישי שלהם"פרסומות מטורגטות בטלוויזיה, חברות שמפיקות פודקאסטים לעובדים ומדוע פורד רצתה להשתלב בתוכנית של עומרי כספי? "ביז מדיה" בראיון עם דרור גנות בעלי ADIO המתמחה בפרסום בספוטיפיי, ועמית פלציג שהקים וניהל את תחום TV ADDRESSABLE בפרטנר ועבר כעת ל-ADIO- הילה אלוני אוחיון מונתה למ"מ דוברת משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיהאחרי עזיבתה של נועה ברק-וושלר למכון הישראלי לדמוקרטיה, הודיעה מנכ"לית המשרד הילה חדד חמלניק, על מינוי ממלאת מקום עד לקיומו של מכרז
- לא כוחות: ארץ נהדרת פי 4 מהמקור, ומה קורה עם אברי גלעד?חגיגת הפורים בארץ נהדרת הניבה 20.2% מול 5.6% בלבד למקור. מדד ישראל של אברי גלעד, ירדה בנקודת רייטינג ביחס לתוכנית שלפניה, במקום להתחזק לקראת החדשות
בדיקה
מה גרם לבתי ההשקעות להגדיל את הפרסום ב-20%?הרבה יותר טלוויזיה, גידול במספר הפרזנטורים ובלי אף אישה בפרונט של הקמפיינים - בתי ההשקעות הוציאו מאז תחילת 2022 יותר מ-13 מיליון שקל בפרסום | בדיקת "ביז מדיה"- עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי חדש ב-ADIOבשלוש השנים האחרונות הוביל פלציג את תחום הפרסום הפרוגרמטי המטורגט בווידאו בחברת פרטנר. כעת הוא מצטרף לשותפה העסקית של ספוטיפיי בישראל
- ערוץ הספורט יותר מרשת: חיפה-בית"ר עקף את המסעדה הבאהרוקדים עם כוכבים ניצחה אמנם את הערב, אבל הנתון המעניין אמש היה דווקא של ספורט5 עם הניצחון על רשת תודות לרייטינג הנמוך של המסעדה הבאה והרייטינג הגבוה של המשחק
- לאחר חשיפת הרייטינג הנמוך: ערוץ 14 בסדרת דרישות מהוועדה למדרוג
נתוני הוועדה סותרים נתונים עלומים שהודלפו ומעניקים רייטינג גבוה ל-14. כעת פתח הערוץ בחזית מול הוועדה, ודורש שתחשוף מי עומד מאחוריה (גופי השידור והפרסום החברים בה) ואת מקורות המימון שלה (התשלומים השנתיים שהם משלמים). מנכ"ל הוועדה רוני ארן: שלחו את המכתב לעיתונאים ולא אלינו. כל המידע נמצא באתר הוועדה