- פניות להתראיין וסימולציות עם היועץ: האסטרטגיה של אתי כרייףמפרשת "מין תמורת מינוי" לדמות ב"ארץ נהדרת", מהדחתה מכס השיפוט להתפקדותה בליכוד. "ביז מדיה" עם מאחורי הקלעים על המו"מ מול גופי התקשורת, ההכנות לראיון ב"עובדה" וחשיפת התדמית החדשה של השופטת לשעבר
TV
קשת, רשת ומשרדי פרסום ודיגיטל נרתמו לקמפיין לשילוב אנשים עם מוגבלותקמפיין חדש של החברה למתנ"סים בשם "כולנו גם וגם", הושק השבוע. עפ"י הערכות, גובה המדיה עומד על כמה מאות אלפי שקלים, לצד שילוט חוצות וקמפיין דיגיטל
- התגעגעתם לקרלינג? 500 שעות לייב ישודרו ממשחקי החורףערוץ הספורט, שרכש במיליוני יורו את משחקי הקיץ והחורף, ישדר את המתמודדים הישראלים וענפי ספורט נבחרים בבייג'ינג. הבעיה: שעות שידור בעייתיות וענפי ספורט לא מאד פופולריים על הישראלים
TV
את זה אסור לכם לפספס: צפו בפרסומות שישודרו בסופרבולגמר ליגת הפוטבול ישודר בישראל, אבל את מקבצי הפרסומות בכיכובם של מילה קוניס, דמי מור, סת' רוגן והאבא מאמריקן פאי - חלק לא פחות חשוב באירוע - לא תוכלו לראות על המסך הקטן. בשביל זה אנחנו פה + כמה פרטים מעניינים על האירוע הענק- למרות "אתי כרייף" כחיזוק: ארץ נהדרת איבדה 20% מהשיאדמויותיהן של השופטת לשעבר שהסתבכה בפרשת אפי נווה, והעיתונאית אילה חסון, הגיעו לארץ שהניבה 18.5% אבל גברה בקלות על הישרדות עם 12.5%
- עוד עסקה לחו"ל: הסרט "הרפסודה" נמכר לשידור ב-HBO Maxפרסום ראשון: אחרי הסדרות "נורמלי" ו"מטומטמת", דורי מדיה מוכרת את הסרט בכיכובה של אנה זק שהיה ללהיט נוער בקיץ האחרון, לוורנר מדיה לטובת שידור באמריקה הלטינית
- אחרי עשור במקור ראשון: צביקה קליין עובר לג'רוזלם פוסט?הכתב לענייני העולם היהודי יהיה פרשן העולם היהודי בעיתון הישראלי בשפה האנגלית. הוא זכור בין היתר בזכות פרויקט מצולם שלו עם כיפה וציצית ברחובות פריז אחרי הפיגוע ב"היפר כשר", במסגרתו ספג איומים וקללות בשל מראהו היהודי
- 14.2% לראיון של רפי רשף עם בנט בקשת 12הראיון ששודר אחרי נינג’ה ישראל, הניב נתונים נאים. המקור ברשת עם 9.5% נאים גם כן
- עוד ישראלית בסופרבול: גונג תפרסם שנה שנייה ברציפותהחברה תשקיע 1.5 מיליון דולר בהפקת סרטון הפרסומת וברכש מדיה בבוסטון, שיקגו וסן פרנסיסקו. גונג תצטרף למאנדיי שתפרסם אף היא באירוע
- מול מיליוני צופים: עוד חברת הייטק ישראלית תפרסם בסופרבולעם תג מחיר של 6.5 מיליון דולר לספוט של 30 שניות, רק חברות ענק וטכנולוגיה מגיעות לבמה הנצפית ביותר בארה"ב מאנדיי תצטרף לחברות ישראליות שהחלו לפרסם בסופרבול לפני כעשור