- קבוצת הדיה תשקיע מעל מיליון ד' בסטארט אפ SCREENSהקבוצה שמחזיקה בין היתר בחברת פרסום חוצות, רכשה נתח מהסטארט אפ שמפתח טכנולוגיות לעולם הקמעונאות. השותפות תקדם אסטרטגיה משותפת והפתרונות שיפותחו יתמקדו בהרחבת פעילות החברות בארץ ובאירופה
- מול גמר האירוויזיון: 17% לחתונמי, 11.7% לשנות ה-90נתוני הגמר אינם מתפרסמים משום שהתאגיד אינו חבר בוועדה למדרוג. יום ו': 14.2% לזה לא אולפן שישי. יום ה': השקה חלשה לאבודים של צופית גרנט עם 9.2%
דוח רווח והסבר
שתי לוזריות – טאבולה ואאוטבריין צריכות להפוך לווינרית אחתטאבולה ואאוטבריין גרמו למשקיעים הפסדים של 70% בשנה; הגיע הזמן להניח את האגו בצד ולחסוך בהוצאות דרך מיזוג לטובת בעלי המניות; האפסייד יכול להיות גדולדוחות
מותג הביגוד Figs חותך את תחזית ההכנסות וצולל 25%"אתגרי שרשרת האספקה וגורמים מאקרו-כלכליים רחבים יותר, כולל אינפלציה גבוהה ושינויים בדפוסי הוצאת הצרכנים הובילו להורדת התחזיות" כך הסבירו בחברהדוחות
טאבולה נופלת באפטר ב-7% אחרי הורדת תחזיותאחרי התחזית הגרועה של אאוטבריין, שהפילה אותה היום ב-20%, גם טאבולה עם תחזית רעה לרבעון הקרוב ולשנה כולה (בנוסף לתוצאות לא טובות ברבעון הנוכחי). האם היא תיפול כמו אאוטבריין? בכל מקרה, שתי החברות התרסקו ב-67% מאז ההנפקה שלהן לפני שנהדוחות
אאוטבריין עם תחזיות מאכזבות; המנייה צוללתהחברה הישראלית אמנם הכתה את צפי האנליסטים בשורה העליונה ועמדה בו בשורה התחתונה; אך המעבר להפסד נקי של 1.9 מיליון דולר לצד התחזיות המאכזבות להמשך השנה שלחו את המניה לירידות שערים חדות- 15% לתחקיר בתוכנית עובדה על בית השנטימנגד רשמה אהבה חדשה נתון חד-ספרתי. צמוד יחסית בגזרת הבוקר ובלייט נייט בין קשת לרשת
דוחות
דיסני: מפספסת את צפי ההכנסות והרווח, אך מספר המנויים זינקרווח של 1.08 דולר למניה על הכנסות של 19.25 מיליארד לעומת צפי ל-1.17 על 20.11 מיליארד, אך תוספת המנויים לדיסני פלוס הגיע ל-7.9 מיליון, הרבה מעל הצפי ל-4.5 מיליון; המניה מטפסת 4% במסחר המאוחר- ברדוגו דורש לחזור לשדר בגל"צ - ופיצוי של חצי מיליון שקלבמכתב התראה ששלח לשר הביטחון, תקף השדרן שעזב בטריקת דלת את התחנה הצבאית, את גנץ ואת מינויה של גלית אלטשטיין לממלאת מקום המפקד
ראיון
"השתיקה הארוכה פגעה בנו. בחרנו בשמלא לייצר בולטות ומודעות לפסגות"אחרי שנתיים ללא קמפיינים ושנה לאחר שעבר בעלות, בית ההשקעות חוזר לשוק הפרסום עם פרזנטור חדש. סמנכ"לית השיווק של פסגות אביטל סובול מסבירה כמה "השתיקה" פגעה במותג, איך בוחרים פרזטור ולאיזה קהלים, וגם יוצאת בהכרזה מעניינת | סמנכ"לי שיווק מדברים