- הקהל התגעגע לפורמט: רוקדים עם כוכבים ממשיכה להפגיזהתוכנית רשמה אתמול 23.4% מול 6.1% בלבד למקור ברשת 13. גם בגזרת החדשות נרשמו פערים גדולים ברייטינג
- תחקיר השנה או פלופ? כלכליסט על המוקד בתוכנית החדשה של ביז מדיה
התחקירים על "NSO בשירות המשטרה" זוכים לתפנית מטורפת עם תוצאות הביניים של ועדת הבדיקה והודעת העיתון על בדיקה פנימית. עדי ברזילי ואלכסנדר כץ חונכים את "חופש הביטוי" עם הסיפור שעוד ילווה אותנו המון זמן
סקר
תוצאות הסקר: הרוב מאמין לכלכליסט ולא לצוות הבדיקה; לדעתם - היו מעקבים לא חוקייםגולשי ביזפורטל מעריכים - למרות שוועדת הבדיקה קבעה שלא הופעל מעקב אחר ניידים של אנשים שלא בצו שיפוטי, הטענות של כלכליסט נכונות - יש מעקב לא חוקי- מתחרה ראש בראש עם טיקטוק: פייסבוק רילס מגיע לישראלהרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה כי משתמשי פייסבוק בישראל יוכלו החל מהיום
ליצור סרטונים קצרים באמצעות הרילס, בדומה למתחרה הסינית טיקטוק ובדומה לפיצ'ר שקיים כבר ברשת האינסטגרם שאף היא נמצאת בבעלות החברה
- רוקו קופצת על רקע ההכרזה על הזכויות לסדרה שרכשההחברה שמוכרת סטרימרים עם ממשק שפיתחה ומשדרת תכנים בלעדיים באפליקציה משלה פרסמה היום על רכישת הזכויות לדרמה האוסטרלית The Newsreader, בתגובה המניה מזנקת ב8%
- היחיד שרצה בתפקיד: אייל דה פאו מונה ליו"ר חדשות 13כפי שפורסם לאחרונה ב"ביז מדיה", דירקטוריון חברת החדשות בחר סוף סוף ביו"ר, ובדה פאו היחיד שהודיע כי הוא מעוניין בתפקיד
- העיתונאי יאסר עוקבי תובע את המשטרה על אלימות ומעצר שוואבתביעה שהוגשה באמצעות ארגון העיתונאים, דורש עוקבי 70 אלף שקלים פיצויים מהמשטרה, לאחר שעוכב לחקירה במהלך סיקור העימותים במהלך נטיעות קק"ל בדרום
- מיתוג מחדש ל-CAR2GO: תפעל תחת המותג הבינ"ל של GoToשבועיים לאחר ההודעה על כוונתה להיכנס לבורסה בת"א, GoTo Global החליטה על מיתוג מחדש שיכלול את החלפת אפליקציית CAR2GO ב-GoTo והעברת האתר תחת אותו מיתוג
- הסיגריות מכניסות עשרות מ' לעיתונים: כעת הם יאבדו את שמורת הטבע הזוועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעת פשרה של מוסי רז, עופר כסיף ואחרים, להפחתה הדרגתית של הפרסום עד להפסקתו ב-2029. העיתונים יחויבו להקצות שטח הגדול פי 2 למודעות נגד עישון מול פרסומות למוצרי טבק. ח"כים וגופים שונים התנגדו לפשרה
- תם הסכסוך הכספי בין לשכת הפרסום הממשלתית לבין ערוץ 14
לפמ תחזיר את הקמפיינים הממשלתיים למסך של ערוץ 14 לאחר הבנות לגבי מחירי הפרסום, וחודשים רבים לאחר הפסקת הפרסום, שהוביל לקמפיין של ערוץ 14 והטאלנטים שלו נגד לפמ