- דמרי מיתגה 3 פרויקטים תחת שם מותג אחד - ויוצאת בקמפייןאת הקמפיין שהפיק משרד הפרסום חברון זלצמן לחברת הנדל"ן, מלווה זו הפעם השנייה בשנה האחרונה הזמר והשחקן עידן עמדי
- שלום אסייג, הבן דניאל והנכד אושר - יככבו בקמפיין של ויקטוריהשלושה גויסו לקמפיין הראשון של הרשת שיכלול פרזנטורים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מנצ' בהשקעה של 10 מיליון ש' בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל ובשילוט חוצות
- מהיום המהדורות יסתיימו ב-21:15; קיצור נוסף בדרך?מועצת הרשות השנייה קבעה עוד כי עוד קיצור אמור להתבצע באפריל. בערוצים, שמתנגדים למהלך בטענה לפגיעה תקציבית ותוכנית, מקווים שחברי המועצה החדשים יעדיפו לא להתערב
- יותר ויותר חולים ומבודדים - אבל הרייטינג לא מזנקנתוני הצפייה של סוף השבוע לא מגלים נתונים יוצאי דופן, ובכל הגזרות קשת מנצחת את רשת בפערים גדולים, למעט בגזרת פגוש את העיתונות והמטה, שם דווקא צמוד
- איפה הנשים והשמאלנים: הנה רשימת המשפיעים בטוויטרדוח שנתי שמפרסם ליאור מלנבוים מדרג את האישים הפעילים ברשת לפי רמת מעורבות שנובעת מלייקים, תגובות ועוד. אז מי מוביל את רשימת ה-50 ואיפה נתניהו האב והבן?
- טורנדו מסירה את התביעה - רותם סלע תמשיך לפרסם אותה
אחרי שנחשפו תנאי שכרה של סלע בתביעה שהגישה נגדה טורנדו, הגיעו הצדדים לפשרה וסלע תמשיך לשמש כפרזנטורית של החברה, במקביל לתחילת עבודתה עם דיסקונט
- שרון לוי תנהל את זרוע ההפצה והמכירה של yes בחו"ללוי, שתחליף את דנה שטרן, תוביל את פעילות ההפצה, הפיתוח והמכירה של הפקות המקור המצליחות של yes ברחבי העולם במסגרת Studios yes
- כשהאומיקרון שובר שיאים: דובר קבוע למפקדת אלוןעד כה מי שדברר את המפקדה הצה"לית שמתמודדת עם הקורונה, היו מילואימניקים. כעת ימלא את התפקיד כדובר קבוע ערן בר-עוז, דובר משרד התקשורת לשעבר
- חברות הקריפטו מגיעות לסופרבול; שיא של 6.5 מ' ד' לפרסומתCrypto.com ו-FTX יפרסמו לראשונה במשדר הספורט הנצפה ביותר בארה"ב, יחד עם מותגי ענק כמו פייסבוק, ניסאן וטויוטה. מחיר פרסומת 30 שניות זינק בשנה בכמעט 20%
- ערב נהדר לארץ נהדרת; קשת בנוקאאוט לרשת בבוקרכמעט 20% לארץ נהדרת ופער של יותר משבע נקודות מהישרדות. תוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת עם רייטינג כפול מאשר המתחרים