המפרסמים עסוקים בטרגוט קהלי יעד דרך הדיגיטל, שיטה המספקת תוצאות מדידות בטווח הזמן המידי. אבל כדי לבנות מותג חזק חייבים לפנות למדיה המסורתית ולהשיג גם את התודעה של הלקוחות העתידיים
מה הוא חושב על הארץ? איך הוא מתייחס לעיתון שלו? מתי הבין שגם נתניהו מעורב בחוק "ישראל היום" ואת מי, חוץ מניר חפץ, ניסה לדחוף ביבי לעיתון. רביב דרוקר חשף, אנחנו מביאים את המיטב מתמלילי החקירה של שלדון אדלסון
השר החליט להפסיק את מודעות פשיטות הרגל בעיתונות הכתובה, מה שיקצץ את תקציב הפרסום בכשלושה מיליון שקלים. הצעד הבא: קיצוץ גם במודעות צווי הירושה. השר: "אמשיך לחסוך מכספי הציבור"
במקום סקרלט ג'והנסון: השנה ליהקו לפרסומת של מותג המשקאות באירוע הטלוויזיוני הגדול בארה"ב כוכב לא צפוי. הפרסומת בת שלושים השניות תשודר מיד לפני הופעת המחצית
סקר TGI שפורסם הבוקר מדווח כי שיעור ההאזנה לרדיו נותר זהה לאשתקד. תחנות הרדיו של גלי צה"ל ירדו בשיעורי החשיפה לעומת תחנות "כאן" אך עדיין ממשיכות להוביל