תעשיית הפרסום מחשבת מסלול מחדש. נוכח השינויים בדפוסי הצריכה והאיסורים החדשים של גוגל ופייסבוק, מומחים מסבירים מדוע אלה הענפים המרכזים בהם על המפרסמים להתמקד
אירוע השיא של עולם הסלולר בוטל אחרי שמרבית חברות הענק הודיעו כי לא ישתתפו בו מחשש לבריאות עובדיהן. "התפרצות המחלה הפכה את קיום התערוכה לבלתי אפשרי", נמסר מהמארגנים
מגל, המגיש תוכנית ב-103FM וכיהן בעבר כעורך הראשי של וואלה, הגיב באגרסיביות לציוץ מהחשבון של מגזין טיים אאוט. חן ליברמן, ובעיקר גינת, היום ב"זמן אמת" בתאגיד ובעבר כתבת המשפט של האתר, ענו לו. ומשם זה רק הידרדר
מהוועדה נמסר כי לאחר מספר שבועות של בדיקות יתחיל פרסום נתוני הדיגיטל, שאינם כוללים את הרשתות החברתיות. הערוצים שיימדדו: קשת, רשת, ערוץ 24 וככל הנראה גם ערוץ 9
בתביעה, אליה הצטרפו גם יס הוט ורשת, נטען כי קבוצות באפליקציה משמשות להפצה של קבצים והפניה למקומות בהם משודרים תכנים המוגנים בזכויות יוצרים. לאחרונה הצליחה קבוצת הארץ להביא לסגירת קבוצת קיוסק העיתונים ללא פנייה לבית המשפט
תחקיר של "דה מרקר" מגלה כי חברות קיבלו הצעות להופיע בפרויקט "חברות ההיי טק שכדאי להכיר ב-2020", תמורת 15 או 30 אלף שקלים. קשת בתגובה: "נקסט היא אינה תוכנית חדשותית"
היא היתה אמורה להוות מקפצת רייטינג לקראת החדשות, אך נכון לימים האחרונים "שווה כסף" לא רק שלא תורמת אלא אפילו מורידה במעט את הרייטינג של "רשת". חדשות 12 התוכנית הכי נצפית אתמול. מועדון לילה גוברת בפריים טיים על שנות ה-80'