דעה
לחדשות 12 אסור היה לטעות ככההטעות בגרף המנדטים לרעת הליכוד, הדליק את הרשתות החברתיות. פחות התייחסו לכך שכעבור דקותיים המגיש קושמרו התנצל על הטעות. בתקופה כ"כ מתוחה וסוערת, שרשרת העריכה במהדורה אמורה הייתה לבלום זאת. ועדיין - מדוע לא מדובר בקונספירציה?- עלות שימוש בתמונה ללא אישור: 45 אלף שקל + הוצאות עו"דהצלם הוותיק יוסי זליגר התפלא למצוא תמונה שלו מופיעה באתר אשדוד-נט, ללא אישור וללא תשלום. מכתב התראה ששלח לא זכה למענה. הצעד הבא היה תביעה בבית משפט
- דלק מציגה: מיתוג מחדש לחנויות הנוחות והחלפת משרד פרסוםקבוצת דלק ישראל שעבדה עם משרד סיגמנט, תעבור לעבוד עם גליקמן שמיר סמסונוב. הקבוצה תשקיע בשיפוץ חנויות הנוחות מנטה כ-100 מיליון שקל, מתוכם שלושה מיליון יופנו לקמפיין פרסומי. ואיך שלמה בראבא קשור?
- צמוד בפריים טיים: הפעם מאסטר שף נוטלת את ההובלהרשמה 17.8% מול 17% לאח הגדול. במספר הצופים פער גדול יותר למאסטר שף - עם 446K מול 316K לאח. ושוב, רצועת חמש של רשת עם שרון גל מובילה על הרצועות המאוחרות יותר בפרה-פריים
- סופ"ש מוצלח לרשת: האח הגדול ניצחה בחמישי ומוצ"ש את קשתאמש ניצחה את חתונה ממבט ראשון בפער של יותר מחצי נקודה, ובחמישי את מאסטר שף ב-1.5 נקודות. הישג למשדר המטה - מורחב שגבר אתמול על פגוש את העיתונות
ראיון
"ככל שהתחבורה עולה יותר זמן וכסף - צריך יותר פתרונות חכמים"מאפליקציית חניה בכחול לבן וחניונים, הפכה פנגו לשירות כלל-תחבורתי. סמנכ"לית השיווק של האפליקציה, ליטל פרנקל, מסבירה ל"ביז מדיה" על האבולוציה של פנגו, הבחירה בשני כהן לפרנזטורית והאפקטיביות של הקמפיין החדש שעלה | סמנכ"לי שיווק מדברים- "דברים מוזרים" מתרחשים בנטפליקסהירידה במנויי נטפליקס ברבעון השני עלולה להיות גבוהה מהתחזיות; מנגד, עונות המשך שהושקו ברבעון השני, כמו "דברים מוזרים", "אוזרק" ו"פיקי בליינדרס" זוכות להצלחה גדולה
- "חזרות" נמכרה לשירות הולו - כאן יכניס כמה מאות אלפי דולרים
עפ"י הערכות, הכנסות מהמכירה לשירות הסטרימינג האמריקאי יתחלקו בין תאגיד השידור לבין המפיק והיוצרים. מההכנסה גם ייגרעו עלויות תרגום הסדרה לשפות שונות
- צמוד בפריים-טיים עם יתרון לאח הגדול על חתונה ממבט ראשוןהאח רשמה 16.4% מול 16.2% לחתונמי. הצינור גברה על גיא פינס, ונתון חלש למהדורת חדשות 12
ראיון
לא תאמינו אילו צרות מסתתרות מאחורי הבאנרים באתרי החדשותמניסיונות לגנוב פרטי אשראי ועד לדרישות כופר - האקרים וגם חברות לגיטימיות "לוכדים" גולשים באמצעות מודעות פרסומת תמימות. מנכ"ל GeoEdge, אמנון זיו, מתאר ל"ביז מדיה" את ההתמודדות מול אותן תקיפות, ומודיע: מדובר במלחמה בלתי נגמרת | ראיון