- מותג הטיפוח האמריקאי Palmer’s מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין מוצרי טיפוח טבעיים לשיערגל קריינר, מנכ"ל משותף בחברת פיור ויז'ן הזכיינית של פאלמרס: "אנחנו נרגשים להרחיב את פעילות המותג פאלמרס בישראל. נשיק ליין של מוצרי שיער איכותיים ומבוקשים בתקופה הקרובה"
- "נתניהו נתן הנחיה ברורה לעצור את חוק 'ישראל היום' בוועדת הכנסת"כך לדברי שר המשפטים כיום, ויו"ר ועדת הכנסת בזמן קידום החוק, יריב לוין, בעדותו היום בבית המשפט. הוא העיד במסגרת תיק 2000: "זה לא סוד שלא תמיד מה שאני רוצה קורה"
- על הקשיים ועל הפוטנציאל - האם סלקום מעניינת להשקעה?במקביל הושלמה היום עסקת מכירת השליטה בסלקום (כ-35.52%) תמורת 936 מיליון שקל
- מטא משיקה כלי AI למפרסמים: למי זה מתאים ומתי זה יושק בארץ?ענקית הטכנולוגיה השיקה כלי בינה מלאכותית יוצרת עבור למפרסמים, אשר יסיעו להם ליצור תמונות בעזרת הנחיות טקסטואליות, לצד כלים לשינוי הפרופורציות של התמונות עבור רשתות חברתיות, וכן יכולת להטמיע בהן טקסט.
- מוטי שרף נכנס כשותף במשרד הפרסום סיטימדיה
שרף ירכוש את חלקו של ליאור ששון שעשה רילוקיישן לארצות הברית (לוס אנג'לס)
- משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראלמעבר לסגירת משרדי הערוץ בארץ, נתפס ציוד המשמש לאספקת תכני הערוץ, הופסקו שידורי הערוץ בערבית ובאנגלית בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה
מהאקדמיה
צריכת חדשות מייצרת חרדות; מה עובר על הישראלים בחודשים האחרונים77% מהישראלים חוו חרדה, 4% בחרדה קיצונית; הציבור הישראלי צורך שידורי חדשות בהיקף גדול כדי לקבל ביטחון, אלא שהחדשות, גורמות לו לחרדה. כך עולה מסקר שהוביל ד"ר גל יעבץ, מהמחלקה למדעי המידע באוניברסיטת בר אילן