- לקראת דוחות נטפליקס: הגידול במספר המנויים יקבע את תגובת המשקיעיםהרבעון השני מציג היסטורית עליה נמוכה במספר המנויים המצטרפים; האנליסטים אופטימיים לגבי מחיר המניה וצופים מחצית שנייה חזקה ב-2022 למרות צפי לירידה בצמיחת המנויים
דעה
למה ריטה וטל פרידמן? המדינה רוצה שסלבס ידליקו המשואותברשתות החברתיות עלתה ביקורת על הבחירה בזמרת המפורסמת. אולי החשש מירידה ברייטינג הובילה את מרכז ההסברה לבחור באישים מוכרים מתחום הבידור- יש תוצאות בבחירות לאיגוד היח"צ. אבל חלק מהמידע נותר חסוי
בצל הביקורת על חוסר תפקודו של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, נבחרו שבעה להנהלתו - שאמורה לכלול בכלל תשעה חברים. בישיבה הבאה יבחרו יו"ר ובעלי תפקידים
- חול מועד על מי מנוחות: צומת מילר גברה על אהבה חדשהחול המועד לא מספק באופן מסורתי נתוני צפייה גבוהים, ואתמול לא היה יום שונה. נתון חלש לחדשות 13, 4.5% לניצחון של הפועל באר שבע על מכבי תל אביב
- הפרסומאי רמי יהושע רוכש מניות בסוכנות התוכן אינסיידבעלי משרד הפרסום יהושע TBWA רכש 44% מהסוכנות שמתמחה בתוכן שיווקי, ו-5% נוספים נרכשו ע"י שותפו במשרד נבו כרמי. בתעשייה מעריכים כי העסקה בוצעה לפי שווי של 5-7 מיליון ש'
ראיון
"בקבוק בליל הסדר של סגנית נשיא ארה"ב שווה כמו 12 קמפיינים"לא מאמין בקמפיינים, המוצרים שלו מגיעים לחנות שאנשי ממשל קונים בה, היין שלו יככב בחתונת בנו של מזכיר המדינה הקודם, לא רואה את היקב שלו מונפק, ומה הסיפור של המטבע שמודבק לבקבוקים? בעלי יקב פסגות, יעקב ברג, ב"סמנכ"לי שיווק מדברים"
- האם הקמת FREETV תגיע לדיון גם לוועדה לצמצום הריכוזיות?עמותת הצלחה טוענת כי הרשות השנייה צריכה לפנות לוועדה כדי לקבל את חוות דעתה לגבי מיזם הסטרימינג של קשת. כמו כן היא מבקשת לדעת את מהות הבקשה שהגישה קשת לרשות. הוועדה לצמצום הריכוזיות: לא התקבלה פניית הרשות השנייה
TV
עומר אדם וקרן פלס חוברים לפרסומת משותפת לאופטיקנה. צפולראשונה שני הפרזנטורים של הרשת משלבים כוחות לטובת קמפיין למותג CATTELYA. בקמפיין שמוערך בעלות של כשלושה מיליון ש', מבצעים השניים שיר משותף אותו הלחינה פלס
- אביב הגיע, פסח בא, הרייטינג צלל: על נתוני הצפייה בסופ"ש
ליל הסדר היה שממה טלוויזיונית של שידורים חוזרים ונתוני צפייה נמוכים, כמדי פסח וראש השנה. אתמול צא מזה רשמה 10.3%, בחמישי ערב פושר לסדרה כפולים
- איזה פרסום זינק בדיגיטל - וקצת על פודקאסט משובח לפסחהפרסום בדיגיטל זינק ב-2021 ב-35% והגיע כמעט ל-190 מיליארד ד'. הקטגוריה הצומחת הפודקאסטים ומוזיקה בסטרימינג עם כ-5 מיליארד ד'. וגם הממלצת האזנה לנסיעות באוטו בחג