- עסקת ענק ל-yes: מכרה את "מלכת היופי של ירושלים" לנטפליקסהסדרה של yes בהפקת "ארצה הפקות", תשודר בגרסת המקור עם דיבוב. במקום 44 פרקים בגרסה הישראלית, בנטפליקס ישודרו שני גלים של 10 פרקים כל אחד - לאחר עריכה מחדש
- דיווחים: טוויטר בדרך להסכם עם מאסק עוד היוםכך על פי הוושינגטון פוסט והניו יורק טיימס, שמדווחים כי הדירקטוריון של טוויטר בוחן ברצינות את ההצעה, על סך 46.5 מיליארד דולר; החלטה על העסקה טרם התקבלה סופית אבל המניה מזנקת ב-5% בטרום; טוויטר תדווח ביום חמישי הקרוב על תוצאותיה
ראיון
"צריך לשבור את הפרדיגמה שכסף זה של גברים; מראש רצינו את קרן מור"על הבחירה בפרזנטורית החדשה והמעורבות שלה בכתיבת הטקסט, המגדר בקמפיין לגופים פיננסיים, ההגעה בפעם הראשונה לטלוויזיה הכדור פורח בגני יהושע. הדר רז, סמנכ"לית השיווק של מור בית השקעות, במדור "סמנכ"לי שיווק מדברים"
- ויתר על חידון התנ"ך - אבל קטף קמפיין חדש ל-bitד"ר אבשלום קור גויס לצדו של אלי פיניש לקמפיין בהפקת משרד הפרסום בלינק, שיחגוג חמש שנים לאפליקציית התשלומים, ויציג מושג חדש - "תעביט", כלומר תעביר בביט
- רק 1.8%, חצי מהמתחרים: הנפילה של תוכנית הבוקר של רשתברשת תלו תקוות בהרכב החדש של תוכנית הבוקר וממשיכים לחטוף מדי יום מהמתחרים. ומה עם אברי גלעד, שעבר מהבוקר לרצועת שבע? גם משם הבשורות לא משמחות
- אירופה הסכימה: קנס של 6% מהמחזור לחברות שיתרשלו בניטור תוכן ברשתבמקביל לרגולציה נגד הפרת חוקי התחרות, פרלמנט האיחוד האירופה והמדינות החברות בו הגיעו להסכמה על חוקים נוספים הקשורים בתכנים ברשת. נציבת התחרות של האיחוד טענה שהיוזמה, שתמתין לאישור רשמי, טובה מקודמתה מ-2020
TV
קמפיין ראשון אחרי הסכסוך: צפו בפרסומת של רותם סלע לטורנדוהקיץ בפתח וטורנדו תעלה בסדרת סרטונים בכיכובה של סלע, לראשונה מאז הצדדים סיימו את הריב המתוקשר ביניהם, שהגיע לביהמ"ש וחשף את תנאי העסקתה החלומיים של סלע- הביקורת עבדה? מור בית השקעות בחר אישה כפרזנטוריתלאחרונה פורסם ב"ביז מדיה" כי אין כמעט נשים שמובילות קמפיינים בעולמות הפיננסים. הבוקר הודיע מור בית ההשקעות על בחירתה של קרן מור שתככב בקמפיין טלוויזיוני ראשון שלו
- מנכ"לית חדשה למשרד הפרסום הדתי-חרדי בולטון פוטנציאלאחרי שנים רבות לצד הלקוחות, חוצה דגנית אשד-פרישקו את הכביש לטובת ניהול משרד הפרסום הגדול בקרב המגזר הדתי-חרדי. היא תחליף את עידו תורן
- הנפילה היקרה של CNN: סוגרת את הסטרימינג אחרי חודשאחרי שהשקיעה מאות מיליוני ד' וגייסה מאות עובדים, בהם כוכבים מרשתות מתחרות, הודיעה הנהלת CNN החדשה על סגירת CNN+. הסיבה: רק אלפי לקוחות התחברו לשירות