- תמרוץ לחברות הסלולר: יוכלו להקים אתרים סלולריים בשותפותשר התקשורת הנדל יוצא בשורת מהלכים נוספים להרחבת הכיסוי והקליטה הסלולרית. בנוסף מתכוון הנדל לאפשר ליזמים טכנולוגיים פרטיים לפרוס אתרים סלולריים על בסיס תשתיות קיימות, אולם מהלך זה כבר יגלוש לטיפולו של שר התקשורת הבא
- אין אח גדול, אין רייטינג: רק 7.3% לפריים-טיים של רשתגרנט קיבלה פי 2.5 פחות מהכוכב הבא של קשת שזכתה אתמול ליותר מ-19%. ומה קרה בכאן 11?
- משרד יחסי ציבור חדש ילווה את מותג הרכב לקסוס בישראלהמשרד של יוני וולף ואור ניר שמתמחה בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, הצרכנות והתיירות, קיבל תקציב רכב ראשון - אחרי שנת שיא במכירות של המותג היפני היוקרתי
- צמוד בפריים-טיים: האח הגדול ניצחה את מאסטר שףרק חצי נקודת רייטינג פער בין האח הגדול עם 17.4% למאסטר שף. השקת העונה החדשה של בואו לאכול איתי ברצועת הפריים השנייה של כאן, הניבה 4.2%
- מתחרה חדשה בשוק הסטרימינג? יוטיוב שוקלת להיכנס לתחום התחרותילא רק נטפליקס. לאחר אמזון, אפל, דיסני ועוד מתחרות, יוטיוב היא האחרונה ברשימה שמנסה לתפוס נתח מהשוק המתרחב של מנויי הסטרימינג. מוקדם יותר פורסם שגם וולמארט מנסה להיכנס לתחום
- חי בסרט: חיים הכט נבחר לפרזנטור של רשת "עולם הקולנוע"אחרי שלל קמפיינים שעשה לאורך השנים, התוכנית "יצאת צדיק" שמזוהה יותר מכל עם הכט, גם הביאה לו קמפיין חדש משום שהוא "מצטייר כאדם אמין בעל רגישות צרכנית גבוהה ואמינות לאזרח". בקמפיין של פרסום אברהם יושקעו 5 מיליון שקלים
- כאב ראש ששמו עמית סגל: תפוח האדמה הלוהט של הרשות השנייההרשות ביקשה את התייחסות חדשות 12 כיצד זו מתכוונת לפעול בנוגע לפרשן הבכיר שאחיו מתמודד בפריימריז של הציונות הדתית. כבר כמה שבועות שהרגולטור יושב על הגדר, ובכלל לא בטוח שרוצים שם להכריע בנושא שכל החלטה בו עשויה להוציא אותה רע
- האח הגדול ניצחה בסופה"ש; אילה חסון צמודה לקשת בשישבתהאח גברה בפערים גדולים בחמישי ובמוצ"ש עם יותר מ-19% מול 14% בערב למותגים של קשת. מגזין שישי והמטה בשבת בהובלת חסון - שומרת על פערים קטנים מחדשות 12
- שת"פ בין HOT לנטפליקס: ריימיק גרמני לסדרה "עקרון ההחלפה"הסדרה של HOT בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב, ששודרה לפני כשש שנים בישראל, תזכה לגרסה גרמנית שצילומיה יתחילו בימים הקרובים בברלין
טור
באיזו אסטרטגיה תבחר אינסטגרם כדי לנצח את טיקטוק?אינסטגרם חיקתה את טיקטוק עם פיצ'ר שנועד לסייע ליוצרי תוכן להתפרנס מהאפליקציה, ובכך להגדיל גם את הכנסותיה. אבל כמה אפשר "להשאיל" רעיונות מהמתחרה הצומחת? ובכלל - לא הגיע הזמן לחשוב על פיצ'רים מקוריים - ואיך זה קשור למעבר של המנכ"ל ללונדון