- נערכים לקיץ: סנדי בר תוביל קמפיין לרשת מלונות דןלראשונה גייסה רשת בתי המלון טאלנט שיוביל את קמפיין הרשת באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב. הקמפיין צפוי להצטלם בחודשים הקרובים
- מזמני לקבוע: אושר מינויו של יוסי חבר למנכ"ל IBCמי שהיה סמנכ"ל הכספים של HOT ובחודשים האחרונים שימש כמ"מ מנכ"ל בעקבות החלטתו של אמיר לוי לפרוש, זכה לאמון הדירקטוריון וישמש כמנכ"ל החברה שפורסת סיבים אופטיים
- מנהלת תקשורת וקשרי משקיעים חדשה בסטארט-אפ Excellent Brain
ליאת מייה לומברוזו מצטרפת לחברה שמפתחת מוצרים לאנשים עם בעיות קשב וריכוז, ושהחלה לפעול גם בשוק הגלובלי
- השקה פושרת ל"אהבה חדשה" של רשת שמפסידה לקשתהריאליטי הסתפק ב-12.8% מול 16.1% לצומת מילר. ושוב מתחיל הפרה-פריים של רשת בצורה סבירה, ומאבד גובה לפני החדשות
ראיון
"שוק התוכן מצליח אבל המדינה חייבת להזרים כסף - כמו בהייטק"בראיון ל"ביז מדיה" לקראת תחילת יריד הטלוויזיה הבינ"ל מיפ, נדב פלטי - מנכ"ל "דורי מדיה גרופ", אומר ששוק הטלוויזיה שרד את הקורונה, מתלבט אם חברה ממדינה קטנה יכולה למכור תוכן ישירות לצופה בעולם ומסביר מה צריך לעשות כדי להרוויח- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?חגיגות יום ההולדת ה-60 לריטה הניבו ספיישלים בתחנות הרדיו וראיונות מיוחדים. מספר ההשמעות של הזמרת הפופולרית זינק משמעותית, אבל האם מדובר גם בגידול משמעותי בהכנסות מתמלוגים?
- יוצרים, תתחילו להתכונן: FREE TV מחפשת תכניםמיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE פרסם הבוקר קול קורא ליוצרים לקבלת הצעות לסדרות דוקו-דרמה ומיני דרמה. תאריך היעד להגשת ההצעות: 1 ביוני
- השבוע של אלה אייבינדר: זכתה בגמר הישרדות ובקמפיין פרסומיזוכת הישרדות VIP תככב גם בקמפיין של רשת נעלי סקופ בהשקעה של 500 אלף שקלים, שיעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%אחרי עונה חלשה עם ממוצע 13.3%, הגמר הצליח לנצח את הפריים של קשת, למרות נתוני הצפייה הפושרים מאד. רוקדים עם כוכבים הניבה 14.8%. יום ו': קשת פי 2 מרשת בבוקר
- מזג האוויר משתפר, הרייטינג צונח: נתון חלש מאד לחדשות 13?עובדה והמסעדה הבאה לא הרשימו ברייטינג, אבל הזרקור מופנה למהדורת 13 עם 5.7%, מהנתונים החלשים בשנים האחרונות, בין היתר בשל ההגשה החלשה ממדד ישראל. וכמה עשתה מהדורת כאן 11?