- הג'וב החדש של דובר צה"ל לשעבר: מגיש ופרשן בכאן רשת ב'מנליס שימש עד 2019 כדובר צה"ל ובהמשך מנכ"ל המשרד לנושאים אסטרטגיים. כעת הוא יגיש תוכנית שבועית עם הכתבת המדינית גילי כהן שתעסוק בסוגיות של ביטחון לאומי, מדיניות וחברה
- דיסני פלוס חושף: מתי השירות יושק בישראל וכמה יעלו דמי מנוישירות הסטרימינג שכולל ספריית תוכן ענקית של דיסני, מרוול, נשיונל ג'אוגרפיק ומלחמת הכוכבים, יושק באמצע יוני ויעלה כ-40 ש' בחודש או 400 ש' בשנה. הרבה יותר מאשר בארה"ב. ובכמה מכשירים נוכל לצפות במקביל?
- אחרי הפיגוע: רייטינג גבוה למהדורת 12 - פי 3 מחדשות 13המהדורה של חדשות 12 גירדה את רף 20 הנקודות מול 6.6% בלבד למתחרים, שגם במהדורה המוקדמת גילו חולשה. פערים גדולים גם בבוקר ובמשדרי הצהריים המיוחדים מפסגת הנגב
- אחרי עשור: מנהלת השיווק והדוברת של וואלה עוזבתמיה א-דור ניהלה פרויקטים, קמפיינים, מהלכים שיווקיים ושיתופי פעולה עם גופים במשק. בשנים האחרונות שימשה גם כדוברת החברה. בשלב זה טרם מונה לה מחליף
- הסטירה תרמה לרייטינג? הנה נתוני הצפייה של טקס האוסקרויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי והצליח להעיר טיפה את טקס האוסקר שאיבד בשנים האחרונות חלק גדול מצופיו. הסיבות לנטישת הצופים רבות, אך קשורות בעיקר לקהל הצעיר שצורך את התוכן שלו במקומות אחרים. כמה צפו במשדר אמש וכמה עלתה פרסומת?
- הפרזנטורים החדשים של H&O: לירן כוהנר וגיא גיאור
לרגל המיתוג החדש, נבחרו בני הזוג נבחרו לשמש כפרזנטורים ויקבלו עפ"י הערכות כמה מאות אלפי ש' לשנה הקרובה. כבר באפריל יעלה הקמפיין הראשון בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה
פרשנות
100 מיליון זה "פינטס" - אבל מי רוצה להיות מזוהה עם פיראטיות וטרור?אחרי שגופי המדיה הבינו שכמעט בלתי אפשרי לנצח את אתרי הסרטים והסדרות הפיראטיים, הם מפנים כעת את מוקד הלחץ לחברות אשראי שנדרשות להפסיק את סליקת האשראי לאתרים ולפצות במיליונים על הזנק שנגרם לאותם גופים | פרשנות- ערוצים וגופי תוכן דורשים 100 מ' ש' פיצויים מחברות האשראימכתב התראה ששיגרו כמה גופי תקשורת גדולים, נדרשות חברות אשראי מקומיות ובינלאומית לחדול מסליקת דמי מנוי עבור אתרי תוכן פיראטיים, בהם סדרות.איי.אל, ולפצות אותם במיליונים. הטענה: גם חברות האשראי נהנות מדמי המנוי עבור תוכן גנוב
- הפיגוע הרצחני בחדרה: ערב של חדשות ואולפנים פתוחיםהמהדורות נמשכו עד סמוך ל-22:30, אך פוצלו לשני משדרים עם שני נתוני רייטינג. לאחר מכן המשיך סיקור הפיגוע גם בתוכניות הלייט-נייט האקטואליות של קשת ורשת
ראיון
"הביקושים מאד גבוהים - וצריך פחות להשקיע בשיווק"דירות שנחטפות כמו "לחמניות חמות", גיוס הפרזנטור עידן עמדי כדי לחזק את המותג, הגדלת נתח הדיגיטל בתקציב ולמה חייבים להשקיע בלובי מפואר וביותר גוונים בצבע הבניין. סמנכ"ל השיווק של דמרי אמיר כהן בשיחה עם "ביז מדיה" | סמנכ"לי שיווק מדברים