- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
חברה השקיעה שמונה מיליון שקלים בשיפוץ הסניף הוותיק, ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי תשקיע כ-250 אלף שקל בקמפיין שילוט חוצות אזורי, עיתונות מקומית, דיגיטל ורדיו
- השת"פ של ליברה עם קשת: חבילת פרסום בשווי 70 מיליון ש'דוחות חברת הביטוח הדיגיטלית חושפים את עומק שיתוף הפעולה בינה לבין קשת, שתמורת אחוזים בליברה, העניקה לה דקות פרסום בטלוויזיה ושטחי פרסום בדיגיטל בפריסה למספר רב של שנים
- משהו קורה ל"כפולים": הפסידה בפריים להישרדות13.5% להישרדות, 12.5% ו-10.1% לפרק כפול של כפולים. זמן רב שברשת לא חוו תחושת ניצחון מהי, כפי שהיה אמש לאחר שניצחה את היריבה המרה קשת בשתי גזרות - פריים טיים ולייט נייט
- קמפיין הסמסים המסתורי שפונה לפוליטיקאים ולעיתונאים"הצינור" חשף השבוע כיצד פעלו לוביסטים ויועצים במסגרת קמפיין החברה להגנת הטבע, כדי להשפיע על קובעי המדיניות באמצעות "השחרת" הדייגים, מי מימן את הקמפיין ואת מי הוא משרת. כעת נראה שהדייגים מחזירים מלחמה ואף גייסו יועצת תקשורת לניהול המשבר
- שירות אחוד לאינטרנט ולתשתיות: מה תציע לנו בזק מיום א'?בזק פרסמה את פרטי השירות האחוד שתציע ללקוחותיה בעקבות ביטול הפיצול באינטרנט שחייב את הלקוחות לרכוש אינטרנט ותשתית משני ספקים שונים. HOT צפויה להתחיל אף היא במהלך דומה בקרוב לאחר שבמשרד התקשורת יחתמו לה על הרישיון
- התפלק להם שוב: סרטון ישן "חדר" לסיקור הפיגוע בחדשות 13חודש לאחר שסצנה ממלחמת הכוכבים יוחס ב-13 למלחמה באוקראינה, אמש שודר קטע וידאו קצר שרץ ברשתות, תיעד התקהלות בשער שכם - ונטען כי התרחש בעקבות הפיגוע בבני ברק. המשטרה: "מדובר בסרטון מהשנה שעברה. נא גלו אחריות והמנענו מפייק ניוז"
- חוזרים לשנות ה-90: כוכב משמר המפרץ בקמפיין סודהסטרים. צפואחרי שכבר עשתה קמפיינים עם כוכבי ענק, בהם מסי, סקרלט ג'והנסון וכוכבי משחקי הכס, יצרנית מכשירי הסודה הביתיים הישראלית-בינלאומית תשתף פעולה עם דיוויד הסלהוף בקמפיין יום כדור הארץ להצלת צבי ים
- הפיגוע הרצחני בבני ברק: נתוני צפייה גבוהים למהדורותהערוצים עברו למתכונת של אולפן פתוח תוך כדי מהדורות החדשות - עם היוודע דבר הפיגוע בו נרצחו חמישה. מהדורת חדשות 12 קיבלה 21.4%, חדשות 13 עם 10.9%
- גופי שידור התעניינו באפיק 15 - שייצא בקרוב למכרזאחרי שערוץ 20 זכה לפני כשנה באפיק 14, בתקופה האחרונה הביעו גופים נוספים בהתעניינות באפיק על רצף הערוצים הארציים. הערכות גורסות כי מדובר בהלא TV, ערוץ 24 ודמוקרטTV
- טאבולה ביעד שידרוש ממנה 24% צמיחה בשנה עד 25' לפי הרווחיות כיוםהחברה איבדה מחצית משוויה מאז ההנפקה ונסחרת לפי כ-1.3 מיליארד ד'; עתה היא מכוונת לרווח גולמי בניכוי הוצאות טראפיק של מיליארד ד', תוך שמירה על שוליים של 30% מה-EBITDA המתואם. לצורך כך תצטרך 2.64 מיליארד בשורה העליונה. ב-2021 צמחה 16%