- עם תמיכה ציבורית חלשה: בקושי 8% לראיון עם בנט ברשתרוקדים עם כוכבים ניצחה את הערב עם 20.1%, וגברה בקלות על שנות ה-90 עם 12.2%. פערים סבירים בפרה-פריים, ניצחון גדול לחדשות 12
- רגע לפני הסופ"ש: חמשת הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"הכנו לכם חומר לקרוא לפני הסיאסטה של שישי או אחרי הארוחה בשבת: הטלטלה ברשת 13, הקמפיין של ארגון המורים שנפסל, התוכנית השיווקית של קופ"ח מכבי שעשויה להיפגע, הטלוויזיה הרזה של פרטנר והפה הגדול של אופירה אסייג
- "מקצוענים שפועלים בשבילך": האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועליםאת השפה השיווקית יוביל הפרזנטור החדש עמוס תמם. הבנק גם השיק שורה של מוצרים ושירותים חדשים
פרסום ראשון
הסנוקרת של העיריות למכבי: ראשי הערים ייפגשו עם הקופ"ח המתחרותמכבי משקיעה מיליונים בשיווק. החלטתה למנוע ממבוטחים בערים הסמוכות לשיבא לקבל שירות מבי"ח - עם החרגת בני ברק, כנראה מחשש לנטישה המונית - עוד עשויה לעלות לה דווקא בנטישת לקוחות חילוניים, עם מהלכים מתחת לפני השטח של הערים הנפגעות
- המהלך המפתיע של משרד היח"צ בשל המחסור באנשי מקצועלא רק בהייטק מחפשים עובדים בנרות, גם שוק יחסי הציבור נמצא במחסור תמידי. משרד יחסי הציבור "גלאי תקשורת" מציע שדרוג של 20% למועמדים שהצליחו להרשים בראיון העבודה
- בעקבות המלחמה באוקראינה: גם ספוטיפיי נוטשת את רוסיההחברה סגרה את משרדיה ברוסיה, הסירה תכנים שקשורים לערוץ RT וסוכנות הידיעות ספוטניק, ומחפשת במאגר התוכן שלה תכני תעמולה רוסיים. גם Live Nation שמוכרת כרטיסים להופעות, מפסיקה לעבוד ברוסיה
- קשת מנצחת בגדול ברצועת הבוקר; 19.3% לנינג'ה ישראלחדשות הבוקר של קשת קיבלה 5.6% מול 2.3% בלבד לעולם הבוקר של רשת. החלק הראשון של גמר נינג'ה ישראל גבר ב-7 נקודות על פני הישרדות
- תלונות נגד אופירה אסייג שעפה על כתב שלה בשידור: התנצלה בשידור(עדכון 18:07) איציק כלפי שמסקר את הפועל ב"ש, זכה לשטיפה משפילה ברדיו ת"א מהבוסית שלו ב-ONE, מאחר שלא היה זמין לשידור. תלונות נגד אסייג התקבלו ברשות השנייה, ארגון העיתונאים דורש את התנצלותה. אסייג התנצלה כעת בשידור
פרסום ראשון
לומדים היסטוריה? המדינה חושבת שאתם נחותים; המורים דורשים תיקון - אבל הקמפיין נפסלארגון המורים יצא בקמפיין "זה לא ריאלי בלי הומני", אך הרשות השנייה פסלה גרסאות ראשונות בגלל "ביקורת על הממשלה"; האם זו סתימת פיות? הרשות השנייה: "תשדיר אחד אושר ואחר יאושר בכפוף לתיקון"
טור
מה עומד מאחורי הכניסה של לינקדאין לשוק הישראלי?הטכנולוגיה לניתוח מידע שיווקי של חברת אוריבי של איריס שור, עשויה לעזור משמעותית למערכות הפרסום של הרשת החברתית-עסקית. זיו שיינפלד עם טור על משמעות העסקה